اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

صدا و سیما نباید با پول بیت‌المال مروج بدحجابی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: صدا و سیما نباید با پول بیت‌المال و با تولید و پخش فیلم‌ها و سریال‌های نامناسب از لحاظ حجاب، خود مروج بی‌حجابی باشد.

صدا و سیما نباید با پول بیت‌المال مروج بدحجابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در اردبیل اظهار داشت: ما از حضور زنان بدحجاب در برخی از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی بسیار متاثر هستیم و صدا و سیما و متولیان فرهنگ و هنر کشور نباید خود مروج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه باشند.

وی با انتقاد از صدا و سیما و متولیان فرهنگی و هنری کشور که با پول بیت‌المال برنامه ساخته اما حرمت‌ ساحت حجاب و عفاف را می‌شکنند، گفت: این کار ظلم بزرگی در حق زنان مسلمانی است که در طی تاریخ با تمام توان خود برای احیای ارزش‌های اسلامی تلاش کردند.

دشتی بیان داشت: زنان با حجاب ما امروز طلایه‌داران نهضت اسلامی هستند که برای همیشه و در طی تاریخ صلابت خود را با عفت و حجاب واقعی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: عفاف و پاکدامنی انسان را از زشتی‌ها و پستی‌ها منزه کرده و او را از توفان‌های سهمگین انحرافات نجات می‌دهد.

این مسئول بیان داشت: استکبار جهانی در طی تاریخ سعی کرده با ایجاد خودباختگی و خود کم‌بینی،‌ شخصیت، هویت و عظمت ملت‌ها را از بین ببرد.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اضافه کرد: در این بین آنها سعی کردند افکار و روحیات ملت‌های آزادی‌خواه را زیر سلطه ببرند و برخی فریب‌خوردگان به اصطلاح مسلمان نیز در این اهداف شوم با آنها هم‌نوا شدند.

دشتی یکی از این دست‌نشانده‌ها و فریب‌خوردگان را رضاخان ملعون توصیف کرد و گفت: رضاخان در اقدامی ابلهانه به جای توسعه واقعی کشور با توسل به قوه قهریه حجاب را از سر زنان مسلمان ایران برداشت.

وی ادامه داد: یکی از آدابی که از کودکی به دختران مسلمان تعلیم و عادت داده می‌شود حجاب اسلامی است و زن مسلمان حجاب خویش را مصونیتی برای خود می‌داند تا در اجتماع حضوری ارزشی داشته باشد.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان داشت: شخصیت‌های اسلامی همیشه در طی تاریخ با این برجستگی‌ها شناخته شدند و توانسته‌اند آرمان مکتب خود را حفظ کنند لذا برای اینکه زنان مسلمان را با آرمان‌های مکتب تعالی‌بخش خود بیگانه سازند دست به کشف حجاب زدند.

این مسئول تصریح کرد: زنان با حجاب همیشه در نهضت‌های اسلامی پیشرو بودند و در واقع در تحریم تنباکو و نهضت مشروطه شاهد حضور زنان چادری به صورت جدی در جامعه هستیم که دوشادوش مردان بلکه جلوتر از آنان در عرصه اجتماع حرکت کردند.

دشتی بیان داشت: در آن مقطع گریبایدوف زنان مسلمان چادری بودند که وارد پارلمان ایران شدند و به وکلا اعلام کردند اگر تسلیم خواسته قدرت‌های خارجی بشوید و کشور را بی‌آبرو کنید ما تمام شما را نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در پایان اظهار داشت: در نهضت انقلاب اسلامی نیز زنان محجبه هم‌صدا با مردان انقلابی به میدان آمده، رژیم منحوس پهلوی را از میان برداشته و نظام مقدس اسلامی را جایگزین آن کردند و در حراست از انقلاب اسلامی هم همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/62001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول