اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل تاکید کرد

لزوم راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بر راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های این شهرستان تاکید کرد.

لزوم راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در دیدار رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور آمل با وی با بیان اینکه آمل در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حرف برای گفتن دارد و سرآمد همه شهرهای استان است، افزود: وجود علامه‌های بزرگوار و دانشمندان آملی از قدیم تاکنون بیانگر این مدعا است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه بزرگان آملی در همه سطوح ذخایر ارزشمند و سرمایه معنوی برای استان و کشور هستند، عنوان کرد: در المپیاد کشوری گذشته از 5 نفر در استان،4 نفر آملی بودند.

وی افزود: فضای توسعه رشد علمی در شهرستان مهیا  است و انتظاری که از این مجموعه داریم هم همین است که ارتقای علمی دانشگاه پیام نور آمل در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار آمل خواستار بازتاب گسترده موفقیت‌ها و فعالیت‌های دانشگاه از جمله آمار فارغ‌التحصیلان و آمار پذیرش دانشجویان در مقاطع بالاتر همچنین معرفی نخبه‌های علمی و ورزشی در سطح شهرستان و خارج از شهرستان شد.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها یکی از مراکز فرهنگی بسیار تاثیرگذار جامعه هستند و دانشگاه پیام‌ نور توانسته فعالیت‌های مثمرثمری در سطح شهرستان داشته باشد.

فرماندار آمل بر لزوم برگزاری هر چه سریع‌تر کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سطح مراکز آموزش عالی تاکید کرد.در هر مقطعی که نیاز به پیگیری ما برای ارتقای عمرانی و علمی دانشگاه پیام نور باشد حاضر به پیگیری هستیم.

علی ابوالحسنی رئیس جدید دانشگاه پیام نور آمل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه ارتقای علمی دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکترا است، افزود: دست نیاز به سوی مسئولان شهری دراز می‌کنیم تا فعالیت‌های عمرانی و علمی این دانشگاه هم ارتقا یابد.

انتهای‌پیام/860011/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول