اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

بسیج کارنامه درخشانی در مدیریت بحران به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: بسیج سازندگی گام‌های موثری در ساخت اماکن مسکونی روستائیان و کانکس‌های دامی برداشته و کارنامه درخشانی در زلزله اخیر و مدیریت بحران به نمایش گذاشته است.

بسیج کارنامه درخشانی در مدیریت بحران به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری از فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر حضور آگاهانه و با بصیرت بسیج را در تمام صحنه‌های انقلاب منشأ خدمات ارزشمند برای نظام و انقلاب برشمرد.

وی افزود: بسیج یک مجموعه ولایی است که همیشه حافظ و پاسدار راستین ارزش‌های والای اسلامی خواهد بود.

صدیقی به حضور و نقش بسیج در زلزله اخیر نیز اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج از نخستین ساعات وقوع زلزله در منطقه ارسباران با حضور مؤثر و بسیج تمام امکانات توانست گام‌های بلندی را برای نجات مصدومان و آسیب دیدگان از زلزله، کمک‌رسانی، امداد و اسکان موقت بردارد.

فرماندار اهر افزود: از نخستین ساعات زلزله بسیجیان در کنار مردم بوده و در امر بازسازی و ساخت اماکن مسکونی و دامی نیز با حضور قدرتمند خویش در این زمینه تلاش‌های مضاعفی کرده‌اند و در کنار بنیاد مسکن و جهادکشاورزی با حضور گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی گام‌های موثری را در ساخت اماکن مسکونی روستائیان و کانکس‌های دامی برداشته‌اند و کارنامه درخشانی در زلزله اخیر و مدیریت بحران به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول به تلاش‌های دشمن در حوزه اقتصادی و تحریم‌های استکبار اشاره کرد و افزود: دشمن در جبهه نظامی ناکام مانده و به تحریم اقتصادی و فشار بر اقتصاد کشور با تحریم نفتی ایران روی آورده‌ است، آنها می‌خواهند کشور را با این تحریم‌ها تهدید کنند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول 33 سال انقلاب اسلامی از این تحریم‌ها مصون نبوده و هرچه این تحریم‌ها و فشارها افزایش می‌یابد عزم ملت ایران در رسیدن به نوآوری و ابتکار جدید و نیل به خودکفایی بیشتر می‌شود و دستاوردهای مهم در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دارویی، فناوری‌های نوین، انرژی هسته‌ای، صنایع دفاعی، هوا فضا و ده‌ها دستاورد دیگر محصول این تحریم‌هاست؛ با هر تحریمی با اراده جوانان دانشمند ایران اسلامی شاهد تحول و ابتکار جدید هستیم.

انتهای پیام/60003/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول