اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری نکا خبر داد

بارش برف در ارتفاعات نکا / ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری نکا از بارش برف در ارتفاعات و روستاهای بالادست نکا خبر داد.

بارش برف در ارتفاعات نکا / ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش

محمد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف در ارتفاعات نکا آغاز شده است و تردد در محور هزارجریب با کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده لایی و ارم اکنون دچار بارش برف است، ادامه داد: رانندگانی که قصد حرکت در این محور را دارند باید به زنجیر چرخ مجهز بوده و با احتیاط رانندگی کنند.

به گفته محمدیان ارتباط شهر با روستاها و روستاهای همجوار با یکدیگر اکنون با کندی صورت می‌گیرد و در این رابطه ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل است.

وی ادامه داد: تاکنون بارش برف در ارتفاعات و هزارجریب نکا 10 تا 25 سانتی‌متر گزارش شده است که با توجه به کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات لغزندگی جاده وجود دارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری نکا همچنین گفت: عوامل راهداری اکنون با استقرار در منطقه در حال بازگشایی برخی جاده‌ها و رفع موانع هستند.

وی افزود: مشکلی در قطع برق و آب در منطقه تاکنون گزارش نشده است و در صورت اعلام گزارش کامل متعاقبا اعلام می‌شود.

محمدیان یادآور شد: در بارش برف شب گذشته تاکنون خسارت جدی نداشتیم و تمام راه‌های مواصلاتی نکا باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشگیری‌های انجام شده در گذشته اکنون خسارت‌ها بسیار ناچیز است که به محض اطلاع از میزان خسارت این مسئله اطلاع‌رسانی می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا گفت: در مسیرهای منتهی به روستاهای هزار جریب نمک و ماسه برای فصل سرما دو بارش برف در نظر گرفته شده که در موعد مقرر در جایگاه‌های در نظر گرفته شده قرار داده می‌شود تا با مشکلی مواجه نباشیم.

وی بر همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و برنامه‌ریزی مناسب برای مدیریت بحران تاکید کرد و اظهار داشت: با مدیریت کامل و مناسب در این ستاد همکاری همه جانبه در مواقع ضروری وجود دارد.

محمدیان همچنین با اشاره به آماده‌باش کامل تمام نیروها در صورت لزوم تصریح کرد: در جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی معابر سال جاری در شهرستان نکا، حدود 70 میلیارد ریال به زمین‌های کشاورزی، منازل و تاسیسات در نکا خسارت وارد شد.

انتهای پیام/86002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول