اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یادواره شهدای سرباز

تمبر یادبود شهدای سرباز رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری اولین یادواره شهدای سرباز استان اردبیل تمبر یادبود این شهدا رونمایی شد.

تمبر یادبود شهدای سرباز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز و همزمان با برگزاری اولین یادواره شهدای سرباز انجام شد، استاندار اردبیل در سخنانی، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما با برگزاری یادواره‌ها کمترین ادای دین را انجام می‌دهیم ولی امیدواریم برگزاری این یادواره‌ها بستری برای انتقال مفاهیم ارزشی شهدایی باشد که جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم این آرمان والا کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه در یک برنامه‌ریزی دو هفته‌ای با همکاری دستگاه‌های نظامی، انتظامی و فرهنگی سعی شد این یادواره با گستردگی خاص و آبرومندانه برگزار شود، خاطرنشان کرد: استان اردبیل با تقدیم یک هزار و 441 شهید سرباز در جنگ هشت ساله جلوه‌ای از رشادت غیور مردان این دیار را به نمایش گذاشت که برای همیشه در تارک و پیشانی این نظام یاد و خاطره‌شان می‌درخشد.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه این یادواره در سال‌های آینده مستمر و به صورت مداوم در موعد مقرر برگزار می‌شود، یادآور شد: یادواره امروز نشان داد که همه مردم وفادار به ارزش‌های خلق شده از سوی بهترین سرمایه‌های این کشور هستند و در این مسیر هرگز راه و رسم دینداری خود را فدای تجملات دنیوی نمی‌کنند.

نیکزاد گفت: ما سعی داریم با انتشار تمبر و همچنین یادنامه شهدای سرباز بکوشیم تا در یک فصل جدید بستری را فراهم کنیم تا همه خانواده‌ها بتوانند به وجود فرزندان رشید خود افتخار کرده و همیشه پیام شهدا در جای جای این سرزمین ساری و جاری باشد.

این مسئول عنوان کرد: یادواره‌ای که امروز با عزت برگزار شده و برای همیشه از آن یاد خواهد شد در تجلیل از حماسه‌آفرینانی است که جان دادند تا این ملت برای همیشه در اوج قله افتخار و عزت و سربلندی زیست کنند.

رئیس شورای ایثار و شهادت استان بیان داشت: قطعاً با منطقی که شهدا با آن توانستند دشمن زبون را خوار و ذلیل کنند امروز این ملت با همان منطق که برگرفته از حقیقت قرآن و نور دین رسول‌الله است فتنه‌های داخلی و خارجی و حرکت‌های بی‌ثمر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

نیکزاد ادامه داد: کشورمان امروز در اوج هجمه‌های ستیزه‌جویانه دشمنان قرار گرفته و اگر در این میدان سخت از شهدا الگو‌برداری کنیم قطعاً مانند هشت سال جنگ تحمیلی این بار دشمنان را در سنگر خودشان زمین‌گیر و بیش از هر زمان دیگر بی‌آبرو خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران امروز با ترسیم راهی مشخص و افق دید تعیین شده با صلابت و قدرت تمام به سمت پیروزی‌ها حرکت می‌کند و قطعاً در این مسیر اراده‌های این ملت پیروز خواهد بود و دشمنان نیز در تنگنای دیگری گرفتار خواهند آمد.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول