اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

یادواره‌های شهدا، مسیر درست حرکت را نشان می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نشان‌دهنده حرکت در مسیر درست و زمینه دشمن‌شناسی و تقویت بصیرت است.

یادواره‌های شهدا، مسیر درست حرکت را نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در مراسم یادواره 12 شهید روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار با اشاره به جایگاه والای شهدا در آیات قرآنی اظهار داشت: شهدا زنده‌اند و همواره شاهد و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند.

وی ادامه داد: شهدا در مقابل ندای منادی لبیک گفتند و در قبال آن با جان و خون خود از آرمان‌های اسلامی دفاع کردند که آنان جایگاهی جز بهشت ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نشان‌دهنده این است که ما راه را گم نکنیم و سعی شود پشت سر رهبری حرکت کرده و دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه شهید یک پرچم است که برای انقلاب و نظام دارای افتخارات فراوانی است، برگزاری یادواره‌ها را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بقای انقلاب اسلامی دانست.

محمدی ادامه داد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است که باید همواره و تحت هر شرایطی مدنظر باشد.

وی افزود: پیام بسیار مهم این یادواره، پاسداری از خون شهدای عزیزی است که با جان خود معامله کردند تا ما با امنیت و آرامش بتوانیم ارزش‌های دینی را حفاظت و آن اهداف را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: به برکت شهدای انقلاب، ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع و افتخار ایستاده است.

وی با اشاره به اهمیت وجود شهدا، گفت: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز اظهار داشت: شهدا همانند شمع نشان‌دهنده راه راست هستند و امیدواریم ما نیز بتوانیم پشت سر شهدا ادامه دهنده راه و آرمان بزرگ این عزیزان باشیم.

سردار مهدی معصوم‌بیگی گفت: فضیلت آنانی که با خونشان هم با اسلام و هم با نظام اسلامی بیعت کرده‌اند، فضیلتی بسیار والا و غیر قابل قیاس است.

وی فرهنگ شهادت را به عنوان یک فرهنگ غنی و ادامه‌دهنده راهی که شهدا ترسیم کرده‌اند دانست و بیان کرد: نسل جدید و جوانان را باید از این مقوله آگاه کنیم زیرا ما مدیون خون شهدا بوده و وظیفه ما است که ادامه‌دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که نظام اسلامی با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و وفاداری مردم غیور به نظام و انقلاب پایدار است همان طور که در حماسه نهم دی ‌این امر بر همگان ثابت شد.

وی ابراز داشت: آن چه مسلم است دشمنی با اسلام پایان ندارد و اکنون با تحریم که نمونه بارز آن نقض حقوق بشر است می‌خواهند ملت از پشتیبانی رهبری و آرمان‌های خود دست بردارند، اما ملت ایران همواره مدافع حق بوده و در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول