اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری یادواره شهدای 12 دی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری یادواره شهدای 12 دی در سعدآباد خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای 12 دی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: حماسه 9 دی، تجلی بصیرت، همت و ولایت‌مداری ملت رشید ایران و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حماسه عظیم نهم دی در پاسخ به حرکت نابخردانه و ناشایست برخی افراد که در قالب فتنه بعد از انتخابات سال 88 فعالیت می‌کردند به وقوع پیوست و تجلی ولایت‌مداری ملت ایران است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: روز نهم دی روز عظمت و شکوفایی بصیرت ملت ایران و غلبه بر فتنه‌گران و ثابت کردن این موضوع است که ولایت و ولی فقیه و اطاعت از آن، ریشه در دل و جان مردم دارد.

جمالی ادامه داد: دشمن در پی مبارزه با ولایت فقیه است و ملت بزرگ ایران با بصیرتی که به برکت عاشورا دست یافت؛ حرکت‌ها و جریان‌های موذی و وابسته را شناخت و در هر مقطعی که برای دفاع از ولایت فقیه لازم باشد به عرصه می‌آید.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد علت شکل‌گیری حماسه نهم دی را پاسخ به فتنه‌انگیزی و اهانت برخی افراد به عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: حرکت خودجوش مردم ایران در نهم دی که در سراسر کشور به وقوع پیوست، نشان داد که مردم ایران چه میزان به اعتقاداتشان پایبندند.

این مسئول در ادامه از برگزاری یادواره شهدای 12 دی در سعدآباد خبر داد و افزود: به همت تبلیغات اسلامی سعدآباد مراسم گرامیداشت شهدای 12 دی و همچنین مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: شهدا با خون خود درس ایستادگی و شجاعت به ما آموختند و در واقع انقلاب و نظام ما خود را مدیون و مرهون خون شهدا می‌داند که این‌گونه در برابر دشمن سینه سپر کردند تا حافظ این آب و خاک باشند.

جمالی در پایان متذکر شد: جوانان کشور باید بیشتر با شهدا آشنا شوند و اصول زندگی آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول