اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد

برگزاری یادواره شهدای شهرستانی در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرستانی در دهه فجر امسال خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای شهرستانی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمدرضا منشوری در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر با اشاره به شرایط اجتماعی قبل و پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند بزرگ‌ترین و ارزشمندترین نعمت خود را که پیروزی انقلاب اسلامی است، به ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی عنایت کرد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جامعه در خفقان سیاسی و دینی بود افزود: قبل از انقلاب مردم در خفقان شدید گرفتار شده بودند و به بهانه‌های واهی و بی‌منطق دین و اسلام در خانه‌ها خاک می‌خورد.

این مسئول با اشاره به اینکه زمانی فرهنگ را برای ما فرنگ و سیاست را حقه بازی می‌دانستند، تصریح کرد: با تمام خفقان موجود که مردم در قبل از انقلاب خون دل‌ها می‌خوردند و از ظلم ستم‌شاهی به تنگ آمده بودند امام (ره) به داد مظلومان رسید.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب تحول اساسی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور دانست.

منشوری ادامه داد: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اسلام از زندگی مردم دور و فرهنگ اسلامی در غربت بود که پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا اسلام ناب محمدی (ص) مانند نگینی به درخشش درآید.

وی، مردم را از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران نامید و یادآور شد: اگر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی همسو با امام خمینی(ره) نبودند انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: زنان در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند و نقش آنها در انقلاب بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

وی، دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان، خدمات‌رسانی بیشتر به مردم، افزایش آگاهی مردم به ویژه نسل جوان از انقلاب و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

منشوری با تاکید بر اینکه مسئولان امر در برگزاری مراسمات ایام دهه فجر در حفظ و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تمام تلاش خود را به‌کار گیرند یادآور شد: اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نباید تنها متعلق به شهر باشد بلکه باید با همکاری مسئولان و بخشداران و دهیاران برنامه‌های متنوعی در روستاها اجرا شود.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرستانی آستارا در دهه فجر امسال خبر داد. 

انتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول