اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارزیابی عملکرد سمن‌ها

دومین جشنواره اتفاق برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره اتفاق با عنوان جشنواره اتفاق 2 برای ارزیابی فعالیت‌های سمن‌ها خبر داد.

دومین جشنواره اتفاق برگزار می‌شود

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره اتفاق 2 در بهمن ماه اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی توانمندی‌‌ها، استعدادها، ایجاد حس رقابت در بین سازمان‌های مردم‌نهاد جوان کشور، معرفی دستاوردهای آنان و تقدیر از برترین‌ها با رویکرد ارزیابی و سطح‌بندی سمن‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد علاقمند شرکت در جشنواره می‌توانند با توجه به محورهای فعالیت ذکر شده در سایت جشنواره اتفاق 2 ثبت‌‌نام کنند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های مورد پذیرش جشنواره اتفاق 2 باید بین پاییز 88 تا پاییز 91 انجام شده باشد، تصریح کرد: این جشنواره با موضوعات متعدد برگزار می‌شود.

وی نمایشگاه، جشنواره، همایش، دوره آموزشی، اردو، اردوی جهادی، مسابقه مطالعاتی، مسابقه ورزشی، کتاب، کتاب الکترونیک، نشریه، نشریه الکترونیک، پایگاه اینترنتی، نرم‌افزار، مستند، نمایش، تئاتر، فیلم و مجموعه داستانی را موضوعات جشنواره اتفاق 2 اعلام کرد.

 

*جشنواره اتفاق 2 براساس سه محور ارزیابی می‌شود

حسنی با بیان اینکه ارزیابی‌های جشنواره اتفاق 2 در سه محور انجام می‌شود، اضافه کرد: امتیازهای نهایی سمن‌ها با محاسبه سه بخش انجام می‌شود.

وی ارزیابی کیفی و کمی و همچنین ارزیابی تشکیلاتی و ستادی سمن‌ها را سه محور امتیازدهی به فعالیت سمن‌ها اعلام کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی کیفی سمن‌ها از فعالیت اصلی جشنواره اتفاق 2 محسوب می‌شود، افزود: فعالیت‌های کیفی سمن‌ها بررسی دقیق شده و در نهایت ارزیابی آن توسط کارشناسان و هیئت داوری انجام‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی کیفی همه فعالیت‌های سمن در مدت زمان جشنواره امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: این اقدام برای حمایت از سمن‌هایی که تعداد فعالیت فرهنگی آنها زیاد است، انجام می‌شود.   

حسنی ارزیابی تشکیلاتی و ستادی را برای بررسی نوع فعالیت‌های ستادی و تشکیلاتی سمن عنوان کرد و گفت: مبنای ارزیابی‌های این بخش فقط بر روی مستندات دریافت شده از سمن‌ها انجام می‌شود.

وی، رهبری، راهبرد و خط‌مشی، منابع انسانی، زیرساخت‌ها و دارایی‌ها و فرآیندها را از شاخص‌های ارزیابی عملکرد سمن‌ها در جشنواره اتفاق 2 برشمرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان داشتن مجوز فعالیت‌های فرهنگی از دستگاه‌های قانونی، تکمیل فرم ثبت‌نام و دریافت حساب کاربری از طریق سایت و ارائه دستاوردها از طریق سمن‌ها را از جمله شرایط شرکت در جشنواره اتفاق 2 توسط سمن‌ها اعلام کرد.

وی تاکید کرد: سمن‌ متقاضی حضور در جشنواره اتفاق 2 باید فرم فعالیت‌های انجام شده خود را مطابق محورهای معرفی شده صادقانه تکمیل و از طریق سایت جشنواره به منظور ارزیابی و داوری ارسال کند.

حسنی از تایید صحت فرم‌های تکمیل شده از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها خبر داد.

وی اضافه کرد: تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق سایت جشنواره، ارسال اظهارنامه‌ها و مستندات دستاوردها و فعالیت‌های سمن در قالب‌های از پیش تعیین شده نحوه ثبت‌نام در جشنواره اتفاق 2 است.

شایان ذکر است، سمن‌ها تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول