اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی همدان معرفی شد

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس ارشاد اسلامی همدان ضمن اینکه علی مرادی‌نور را به این سمت منصوب کرد، از اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در همدان خبر داد.

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار شد.

در این مراسم علی مرادی‌نور به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان، معرفی و از زحمات محمدعلی فرجی تقدیر شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم از اکران همزمان فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان خبر داد.

خسرو بیات گفت: تا پایان سال‌جاری 10 برنامه مهم فرهنگی و هنری در استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های استانی هنرهای تجسمی در ملایر، ادبی در کبودراهنگ و موسیقی در همدان، اکران فیلم‌های جشنواره فجر و برگزاری جشنواره شعر فجر در اسدآباد و رزن و مشاعره ادبی در بهار از جمله مهمترین برنامه‌های فرهنگی و هنری استان تا پایان سال‌جاری است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه خواسته عمومی هنرمندان و مردم سرلوحه کار فرهنگ و ارشاد اسلامی است اظهار کرد: انجمن‌های ادبی و هنری بخشی از هویت این اداره کل است و با حضور هنرمندان در این انجمن‌ها نشاط و پویایی به بدنه هنری و ادبی استان تزریق می‌شود.

وی با تشریح موقعیت اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان در سطح کشور گفت: اداره همدان جزو پنج اداره برتر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است و هر روز برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ و هنر استان برگزار می‌شود که باید زیرساخت‌های مناسب و لازم را برای مستندسازی اقدامات و انجام فعالیت های بیشتر فراهم کنیم.

بیات با بیان اینکه 28 گروه نمایشی ثبت شده در استان داریم، اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 80 عنوان نمایش با 860 اجرا در استان به روی صحنه رفته است که این آمار نسبت به سال گذشته با افزایش 300 درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: استقبال مردم از برخی نمایش‌ها به حدی بوده که تعداد اجراها به 50 نوبت برای یک نمایش رسیده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: در سال 91 تاکنون 10 کنسرت رسمی با 26 اجرا در استان همدان برگزار شده است و طبق آخرین آمار 19 گروه موسیقی و 86 تک نواز در استان فعالیت می‌کنند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: هرچه بدنه مدیریتی و کارشناسی حوزه فرهنگ و هنر تقویت شود به نفع مردمی است که از این اداره کل خدمات دریافت می‌کنند و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا با حداقل‌های موجود بهترین برنامه‌ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول