اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد

اعزام 4 قصه‌گوی خوزستانی به جشنواره منطقه‌ای کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری خوزستان از اعزام چهار قصه‌گوی خوزستانی برای شرکت در شانزدهمین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی کرمانشاه خبر داد.

اعزام 4 قصه‌گوی خوزستانی به جشنواره منطقه‌ای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالنبی شاکریان گفت: آسیه رحمتی با قصه «پرچم دار» از کانون پرورش فکری شهرستان اندیمشک، مرضیه دقایقی با قصه «مرد جوان و خیاط حیله گر» از کانون پرورش فکری شهرستان ماهشهر، توران خواجه کولکی با قصه «زاغ و عقاب» از کانون پرورش فکری شهرستان ایذه و مهین گیمدی با قصه «یادگار ماندگار» از کانون پرورش فکری شهرستان بستان چهار قصه‌گوی خوزستانی هستند که در شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای در کرمانشاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ یک کشور روز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 8:30 دقیقه در فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان کرمانشاه با حضور مسئولان استانی و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان کشور برگزار می‌شود.

شاکریان در ادامه اظهار داشت: قصه‌گویان خوزستانی در این جشنواره‌ سه روزه با برترین قصه‌گویان استان‌های قم، مازندران، قزوین، هرمزگان، کرمانشاه، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در پایان یادآور شد: برگزیدگان این جشنواره صبح روز 19 دی ماه در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد و جواز حضور در مرحله‌ نهایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که از 28 بهمن تا یکم اسفند در تبریز برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/72006/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول