اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جشنواره عمار شوشتر خبر داد

نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در مدارس شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول جشنواره عمار شوشتر از نمایش فیلم‌های جشنواره عمار شهرستان شوشتر در مدارس این شهرستان خبر داد.

نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در مدارس شوشتر

مجتبی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: جشنواره عمار در سال‌جاری پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود و به این دلیل برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری این جشنواره انجام شده است.

وی افزود: برای گسترش جامعه هدف در سال‌جاری تلاش شده است تا مدارس شهرستان شوشتر را پوششی کامل دهیم و در این باره با آموزش و پرورش شهرستان شوشتر وارد تعامل شده‌ایم.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با اداره آموزش و پرورش شوشتر خاطر نشان کرد: در سال‌جاری هماهنگی‌های لازم با اداره آموزش و پرورش شوشتر انجام شده است که مدارس مستعد را برای نمایش فیلم‌های جشنواره معرفی کند تا تدارکات لازم برای این مدارس انجام شود.

ملکی تاکید کرد: در شرایط کنونی که مدارس در حال برگزاری امتحانات هستند و این اتفاق پس از برگزاری امتحانات در مدارس شهرستان شوشتر رخ خواهد داد.

وی از نمایش فیلم‌های جشنواره عمار به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ نام برد و گفت: نمایش این فیلم‌ها در مدارس شهرستان شوشتر حرکت بزرگ فرهنگی است که در راستای افزایش سطح بصیرت عمومی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره فیلم عمار برای سومین سال متوالی است که در سطح کشور برگزار می‌شود و این جشنواره به طور کامل مردمی است.

انتهای پیام/72006/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول