اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین خبر داد:

درخشش کاسپین در ششمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین با ارائه دو اثر در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با کسب عناوین برتر درخشید.

درخشش کاسپین در ششمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال که در تالار وحدت تهران برگزار شد، مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین علی‌رغم این که تنها حدود 9 ماه از فعالیت آن می‌گذرد، توانست در دو بخش از این جشنواره جزو برترین‌ها شناخته شده و مورد تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: در این جشنواره بیش از 4 هزار و 500 اثر در حوزه پایگاه‌های اینترنتی، وبلاگ‌های برخط، بازی، هنر دیجیتال، بین‌الملل و پژوهش مورد ارزیابی قرار گرفتند و به 97 عنوان برتر جایزه اختصاص یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه در ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال آثار راه یافته به جشنواره در چند بخش مختلف داوری شدند، گفت: در بخش تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، حدود 350 مرکز فرهنگی دیجیتال که در حال حاضر در سطح کشور مشغول فعالیت هستند، با ارائه آثار خود در چند بخش مختلف در این جشنواره حضور داشتند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با اشاره به دو موضوعی که مرکز قزوین در این جشنواره ارائه داده بود، عنوان کرد: اولین موضوع ارائه شده در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، فرهنگ‌سازی و آموزش با عنوان مراکز منتخب در کشور و دومین موضوع سرگرمی و هنرهای دیجیتال در شاخه جلوه‌های ویژه بود که هر دو موضوع از سوی داوران جشنواره قابل تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اثر "ضد صهیون" که موفق به دریافت لوح تقدیر ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال شد، اظهار داشت: ضد صهیون در بخش سرگرمی و هنرهای دیجیتال در مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تولید شد که در این جشنواره قابل تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این اثر هنر دیجیتال را در حوزه جلوه‌های ویژه به نمایش گذاشته بود، گفت: علی‌رغم اینکه تیم تولید اثر ضد صهیون فقط یک ماه روی این اثر کار کردند، موفق شدند با ارائه اثر هنری خوب و ارزشمند در جشنواره رسانه‌های دیجیتال تقدیر شوند و این جای بسی خوشحالی است که استان قزوین جوانان خلاق و توانمندی در این بخش از هنر دارد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین خاطرنشان کرد: از بین 350 مرکز فرهنگی دیجیتال که در این جشنواره حضور داشتند نیز مرکز فرهنگی دیجیتال استان قزوین توانست به عنوان  مرکز منتخب دست یابد.

پورایمانی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: این مرکز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، میزان اثربخشی، محتوا دهی، ترویج فرهنگ نشر دیجیتال و ایجاد بستر مناسب برای استفاده عموم از رسانه‌های دیجیتال و رایانه و دیگر زمینه‌ها فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی گوناگون مرتبط با این موضوعات را به عموم علاقمندان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/77001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول