اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 25 میلیارد ریال

ایستگاه راه آهن جلال‌آباد زرند راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با هزینه 25 میلیارد ریال ایستگاه راه آهن جلال‌آباد بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند راه‌اندازی شد.

ایستگاه راه آهن جلال‌آباد زرند راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند ایستگاه راه آهن جلال‌آباد بخش یزدان‌آباد زرند در زمان افتتاح خط راه آهن تهران ـ کرمان ساخته شده، اما چندین سال بلااستفاده و متروکه شده بود.

نورالدینی بخشدار یزدان‌آباد زرند در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: با پی‌گیری‌های این بخشداری و درخواست مردم، شرکت راه‌آهن اقدام به راه‌اندازی مجدد این ایستگاه کرده است.

وی بیان کرد: برای راه‌اندازی این ایستگاه 3 هزار و 700 متر زیرسازی و ریل‌گذاری، آماده‌سازی بارانداز و بازسازی ساختمان ایستگاه با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

نورالدینی افزود: این ایستگاه فعلا برای بارگیری مواد معدنی استفاده می‌شود و روزانه توانایی بارگیری 4 هزار تن مواد معدنی را دارد.

بخشدار یزدان‌آباد زرند با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم یزدان آباد مبنی بر توقف قطارهای مسافربری در این ایستگاه از مسئولان راه آهن خواست تا این امر را پی‌گیری و تحقق بخشند.

وی از پایان کار ساخت قطعه سوم جاده زرند ـ یزدان‌آباد ـ سیریز ـ بافق به طول 67 کیلومتر خبر داد و گفت: این قطعه بین سیریز و بافق قرار دارد که با اتمام ساخت پل روگذر راه آهن در محدوده امامزاده جعفر سیریز آماده افتتاح است و امیدواریم ساخت این جاده منشاء خیری برای اهالی بخش یزدان‌آباد باشد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول