اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل:

سوت قطار در ارومیه تا نیمه نخست 92 به صدا درمی‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل گفت: صدای سوت قطار تا نیمه نخست سال آینده در ارومیه به صدا در می‌آید.

سوت قطار در ارومیه تا نیمه نخست 92 به صدا درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد صادقی صبح امروز در بازدید از روند اجرای راه‌آهن مراغه به ارومیه، اظهار داشت: روند اجرای عملیات راه‌آهن مراغه به ارومیه روند خوبی را طی می‌کند و پیش‌بینی می‌شود با این روند نیمه نخست سال آینده صدای سوت قطار در ارومیه به صدا درآید.

وی با اشاره به روند اجرای این طرح، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه به طور متوسط 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی در آن در حال انجام است.

 مدیر عامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل با تاکید بر واگذاری به موقع اعتبارات در این زمینه، عنوان کرد: در صورت واگذاری به موقع اعتبارات در این حوزه شاهد تسریع در اجرای این پروژه می‌شویم.

این مسئول با بیان اینکه تا پایان سال جاری شبکه ریلی به نقده می‌رسد، خاطر نشان کرد: تا شهریور ماه سال آینده نیز در ارومیه صدای سوت قطار شنیده می‌شود.

صادقی وجود شبکه ریلی را گام مؤثری در رونق اقتصادی این منطقه عنوان کرد و متذکر شد: پروژه راه‌آهن مراغه به ارومیه در پنج قطعه و به طول 184 کیلومتر در حال اجرا است که این پروژه در شهرهای نقده، مهاباد و میاندوآب نیز اجرا می‌شود.

قطعه نخست این طرح از مراغه به میاندوآب به بهره‌برداری رسیده و قطعه میاندوآب به مهاباد نیز به طول 38 کیلومتر در دهه مبارک فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول