اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند حق بازگشت به انتخابات را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار نطنز گفت: افرادی که از قطار انقلاب پیاده شدند حق بازگشت در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و مردم اجازه مناصب سیاسی را به فتنه گران نمی‌دهند.

کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند حق بازگشت به انتخابات را ندارند

سید امیر جعفری در حاشیه همایش 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: افرادی که خرداد 88 از قطار انقلاب پیاده شدند حق بازگشت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و به طور قطع مردم اجازه مناصب سیاسی را به فتنه‌گران نمی‌دهند.

وی افزود: ذات انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری بر مبنای مبارزه با سلطه‌گری و فساد و مقابله با شیطان بوده است.

فرماندار شهرستان نطنز ادامه داد: مردم عوام همواره یک قدم از خواص جلوتر بوده و کما اینکه در بحبوحه مسائل سیاسی و فرهنگی اعم از فتنه 78 و 88 از پیشقراولان مبارزه علیه دشمنان داخلی و خارجی بوده‌اند. 

وی با تشریح انقلاب کشورهای منطقه که با بیداری اسلامی به وقوع پیوستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به داخل کشور نیست بلکه این انقلاب متعلق به همه بشریت است و مخاطب آن تمام مسلمانان و جوامع بشری هستند.

جعفری گفت: بزرگ‌ترین ضربه از ناحیه مسئولان و سیاسیون در دوره تاریک اصلاحات به کشور وارد شد تا جایی که شعارها و برنامه‌های دشمنان توسط مزدوران داخلی عملیاتی می‌شد، اما درایت و هوشیاری ولی فقیه موجب شد تا تمام این فتنه‌ها و توطئه‌ها نقش بر آب شود و بار دیگر در سال 84 با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دولت نهم، گفتمان امام و رهبری در جامعه احیا شد.

وی تاکید کرد: همه مسئولان و آحاد جامعه باید از روز نهم دی ماه درس گرفته  تا برای 10 سال بعد دچار فتنه‌های بزرگ‌تری نشوند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: بنا به فرموده رهبری بایستی حماسه نهم دی هرگز فراموش نشود و در شعار باقی نماند و همچنین شعارهای ایام الله 9 دی به بوته فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی خودشان تحلیگر مسائل سیاسی هستند و حق را از باطل تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول