اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

سطح کیفی و کمی تولیدات ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: برای مبارزه با تحریم‌ها علیه ایران باید سطح کیفی و کمی تولیدات را ارتقا بخشیم.

سطح کیفی و کمی تولیدات ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری ظهر امروز در نشست مشترک سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان سلماس با محوریت بهره‌وری و ایمنی تولید که در سالن اجتماعات فرمانداری سلماس برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش صنعت در اولویت‌های کار دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان در استان هم مورد توجه و تاکید قرار دارد، تصریح کرد: بر این اساس از صاحبان تولید حمایت‌های ویژه‌ای در قالب تسهیلات انجام می‌گیرد.

نظری با تاکید بر همکاری و تعامل بیشتری بین سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با مسئولان افزود: رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید در سایه تعامل و همکاری بیشتر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و دولت میسر می‌شود.

وی نقش تولیدکنندگان را در تحقق شعار محوری سال مؤثر عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان گام مؤثری در راستای تحقق شعار محوری سال بر می‌دارند.

فرماندار سلماس در ادامه با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران، اعلام کرد: سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع با افزایش انگیزه کاری در بین کارگران و رشد نسبی محصولات و به‌روزرسانی ماشین‌آلات واحدهای تولیدی خود می‌توانند بهره‌وری واحد تولیدی خود را افزایش دهند.

نظری با تاکید بر توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی، گفت: توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی می‌تواند زمینه مناسبی برای موفقیت در برابر این تحریم‌ها باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی بسته و منفعل نبوده و زمینه‌ای فراهم می‌کند تا شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

نظری افزود: در زمینه مبارزه با تحریم‌ها علیه ایران باید سطح کیفی و کمی تولیدات را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/61001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول