اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

کشور بیش از این می‌تواند در تولید نقش ایفا کند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وظیفه هر سه قوه است که راهبرد اقتصاد را با پیش‌نویسی که قوه مجریه باید داشته باشد، انجام دهند.

کشور بیش از این می‌تواند در تولید نقش ایفا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قابلیت‌های زیادی در کشور داریم که فراتر از تولید فعلی، کشور ما می‌تواند در تولید نقش داشته باشد.

وی افزود: درآمد ناخالص ملی کشور باید افزایش یابد و مردم هم با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب می‌توانند همچون گذشته تحریم و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

نماینده مردم بردسکن بیان کرد: باید صادرات خود را افزایش دهیم و واردات را به‌ جز قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز برای کشور کم کنیم.

اسماعیل‌نیا سوق دادن نقدینگی کشور را به سوی تولید مورد تاکید دانست و افزود: باید از ورود نقدینگی به کار دلالی و واسطه‌ها جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است خطاب به مسئولان گفت: نباید به بهانه انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون شاهد کم‌کاری و یا بی‌انگیزگی مدیران باشیم.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد، تاکید کرد: جامعه در شرایط فعلی آمادگی نسبی برای مطرح کردن موضوعات انتخاباتی را دارد، اما لازم است رسانه‌ها فضای کشور را برای انتخابات مدیریت کرده تا شاهد کم‌کاری‌ها و یا بی‌انگیزگی مدیران در آستانه انتخابات نباشیم.

اسماعیل‌نیا اضافه کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که در آستانه انتخابات، مدیران در انجام وظایف خود دل‌سرد شده و یا به علت توجه بیشتر به اتفاقات و حواشی ناشی از نزدیک بودن انتخابات به درستی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و این نیازمند مدیریت و ریشه‌یابی درست در سطح جامعه است.

انتهای پیام/70004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول