اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم خبر داد

برگزاری همایش بین‌المللی «جهان اسلام و اخلاق تولید مثل»

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: نخستین همایش بین‌المللی «جهان اسلام و اخلاق تولید مثل» پاییز سال آینده در جهرم برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بین‌المللی «جهان اسلام و اخلاق تولید مثل»

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام عصر امروز در نشست فصلی مسئولان همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری ضمن اشاره به اهداف برگزاری این نشست اظهار داشت: نشست فصلی همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با هدف ارزیابی دو همایش ملی سابق و برنامه‌ریزی برای اجلاس آتی به صورت یک همایش بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه این همایش باید بتواند تبیین کننده اهداف مباحث مطرح شده در حوزه تولید مثل و اخلاق پزشکی باشد، افزود: باید در راستای غنای علمی و تقویت کارکرد این همایش برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به برگزاری سومین همایش سراسری اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در سال آینده، ابراز داشت: همچنین نخستین همایش بین‌المللی جهان اسلام و اخلاق تولید مثل پاییز 92 با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد، طرحی برای تحقیق در زمینه سیستم اخلاقی تولید مثل در اسلام با حضور فضلای حوزه و اساتید مرتبط با این بحث در دانشگاه‌های علوم پزشکی آماده شده و در نهایت سیستم پیشنهادی اخلاق تولید مثل در اجلاس آتی جهرم مطرح شود.

انتهای پیام/ 2448‌/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول