اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی البرز تأکید کرد

برگزاری هر چه با شکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی البرز در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به صورت با شکوه‌تر تأکید کرد.

برگزاری هر چه با شکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، امروز ستاد دهه فجر بخشداری مرکزی البرز با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سالن اجتماعات این بخشداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه محمدتقی صفری بخشدار مرکزی البرز، دهیاران و رؤسای شورای روستاهای بخش مرکزی حضور داشتند.

صفری بخشدار مرکزی البرز در این جلسه با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری سالیانه گرامیداشت دهه فجر یادآور این دستاوردها و پیروزی‌ها خواهد بود.

وی با تأکید بر برگزاری پرشور مراسم 22 بهمن ابراز داشت: با توجه به اینکه ایام‌الله دهه فجر نقطه‌ای تعیین‌ کننده و بی‌نظیر در تاریخ ایران به شمار می‌رود، این دهه باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

بخشدار مرکزی شهرستان البرز ادامه داد: مراسم و برنامه‌های جشن دهه فجر را باید با هیجان‌های عاطفی صحیح و با طراوت و تازگی خاصی اجرا کرد و هم‌چون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد.

این مسئول افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برپایی پرشور برنامه‌های گوناگون این 10 روز استفاده کرد و برنامه‌ها را در فضاهایی همچون مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار کرد.

وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: باید عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی پس از دوران انقلاب تاکنون برای مردم بازگو شود و این دهه بهترین زمان اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم است.

لازم به ذکر است در این جلسه دهیاران و رؤسای شورای محلی روستاها در خصوص برنامه‌های دهه فجر و نحوه اجرای آن در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان اظهار نظر کردند.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با تشکیل جلسه‌ای دیگر از سوی بخشداری مرکزی، مسئولان و دهیاران برنامه‌های خود را اعلام کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/77006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول