اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان:

افتتاح 5 ایستگاه مطالعاتی اصفهان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان از آغاز به کار 5 ایستگاه مطالعاتی اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 5 ایستگاه مطالعاتی اصفهان در دهه فجر

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کار مکان‌یابی و بستن قرارداد برای آغاز به کار پنج ایستگاه مطالعاتی در اصفهان به پایان رسیده است و در دهه فجر این ایستگاه ها به صورت رسمی افتتاح می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر 15 کتاب برای استفاده در این ایستگاه‌‌ها توسط نهاد کتابخانه‌ها در حال چاپ است و  از هر عنوان کتاب نیز 150 هزار جلد کتاب برای شارژ‌های بعدی منتشر می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان تاکید کرد: این ایستگاه‌ها قرار است از بهمن‌ماه در استانداری، فرودگاه اصفهان، راه‌آهن، و پایانه‌های صفه و کاوه کار خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: توسط دستگاه‌های ذی‌ربط فردی به عنوان نماینده انتخاب شده تا با همکاری کارشناس ایستگاه مطالعه کتاب‌های مورد نیاز در هر ایستگاه در زمان لازم شارژ شود.

یاوری گفت: افتتاح این پنج ایستگاه مرحله نخست این طرح را تشکیل می‌دهد و کتاب‌های متفاوتی برای مراحل بعدی این طرح در دست چاپ است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره گسترش فرهنگ مطالعه مفید تاکید کرد:  کتاب‌های مورد استفاده در این طرح خاص ایستگاه مطالعه طراحی شده و در هر مرحله سیر مطالعاتی مشخصی را دنبال می‌کند.

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان ادامه داد: همچنین هر فرد پس از به پایان رساندن مطالعه این کتاب‌ها می‌تواند آن را در ایستگاه مطالعاتی بعدی در استان اصفهان و یا یا دیگر شهره های کشور قرار دهد.

وی تصریح کرد: این پنج ایستگاه با توجه به اعتباربخشی موجود و حجم رفت‌و‌آمد در مکان‌های پرتردد شهر در نظر گرفته شده و امیدواریم با تأمین اعتبارهای لازم در گام‌های بعدی این ایستگاه‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/63008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول