اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه/ راه‌اندازی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه/ راه‌اندازی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس عصر پنجشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان کنگان اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه عام‌المنفعه به طور همزمان در کنگان در دست اجراست و با پیگیری مسئولان شاهد پیشرفت نسبتاً خوبی در این طرح‌ها هستیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به طور همزمان چند طرح بزرگ آموزشی شامل مدرسه و هنرستان و فضاهای آموزشی در دست احداث است و با نظارت بر طرح‌ها در کمترین زمان شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

یزدان‌شناس تصریح کرد: احداث سالن ورزشی در روستاها و شهرها و پروژه‌های عمران شهری نیز از جمله طرح‌های کلان در دست اجرا در کنگان است.

این مسئول اضافه کرد: احداث مجتمع فرهنگی دینی و احداث خانه عالم در روستاها نیز از طرح‌های مهم فرهنگی است که با همت مسئولان در کنگان در دست اجراست.

وی از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان انتظار داریم این طرح مهم که مردم سال‌ها در انتظار استفاده از آن هستند در دهه فجر امسال تکمیل و راه‌اندازی شود و در اختیار مردم شریف عسلویه قرار گیرد.

یزدان‌شناس با اشاره به روند مطلوب اجرای استخر سرپوشیده بندر کنگان نیز اظهار داشت: این استخر مجهز و سرپوشیده بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و در صورت تزریق اعتبار لازم تا دهه فجر در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

فرماندار کنگان در پایان اذعان داشت: پیگیری‌های خوبی برای تسریع در اجرای طرح‌ها صورت گرفته و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول