اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 40 کیلومتر از بزرگراه برازجان به گناوه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته بیش از 40 کیلومتر از بزرگراه برازجان به گناوه در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 40 کیلومتر از بزرگراه برازجان به گناوه در دهه فجر

علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه و رفع نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در سال جاری بوده است.

این مسئول عنوان کرد: بیشترین میزان بزرگراه در سطح استان بوشهر در چند سال اخیر احداث شده و هم‌اکنون نیز شاهد اجرای دو طرح بزرگ راهسازی در استان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه دیر به بوشهر از طرح‌های مهم حوزه راهسازی است که در 14 قطعه در دست ساخت است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: این پروژه با تلاش مسئولان و پیگیری در تامین اعتبارات از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدوار هستیم در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پروژه بزرگراه اهرم به دیلم نیز از طرح‌های مهر ماندگار در حوزه راهسازی است که تکمیل این بزرگراه نقش مهمی در روان‌سازی حمل و نقل و توسعه استان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: این بزرگراه با طول بیش از 200 کیلومتر اجرایی شده که در محور برازجان به گناوه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

این مسئول از بهره‌برداری از 40 کیلومتر از بزرگراه برازجان به گناوه در دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده 40 کیلومتر از بزرگراه گناوه برازجان تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: پل بزرگ و استراتژیک کلل در این محور قرار دارد که تلاش زیادی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پل صورت گرفته است.

صفایی‌بوشهری گفت: پل کلل در 11 دهانه 39 متری توسط قرارگاه سازندگی خاتم در دست اجراست و امیدوار هستیم در موعد مقرر شاهد راه‌اندازی این پل باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر اذعان داشت: ایجاد راه و بزرگراه و ایمن‌سازی جاده‌های استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و با همکاری مسئولان و مردم روز به روز به موفقیت بیشتر و بهتری می‌رسیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول