اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت برنامه‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت برنامه‌های دهه فجر است.

تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت برنامه‌های دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی دهه فجر در این شهرستان، اظهار داشت: دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به نظام راه‌های گوناگونی را به کار گرفته و سعی کرده از نشر انقلاب اسلامی جلوگیری و یا شرایط انحرافی در نظام به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که در تمام صحنه‌ها نگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بود که توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

خسروی بر ضرورت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت مردم تأکید کرد و افزود: دشمنان در تلاش هستند که نقش مردم را در برپایی مناسبت‌ها کمرنگ جلوه دهند از همین رو باید کاری شود که برنامه‌های دهه فجر را هر چه مردمی‌تر برگزار کرده و اجازه ندهیم دشمن در این حربه نیز موفقیتی حاصل کند.

فرماندار شهرستان اردل به نقش رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: دست همه اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی را به گرمی می‌فشاریم و از آنها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر استمداد می‌طلبیم.

این مسئول با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم یکی از اهداف مهم ستاد دهه فجر است، عنوان کرد: با نگاه مقایسه‌ای نسبت به گذشته تاریخ انقلاب، خدمات بیشتر نمایان‌تر می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب با اشاره به اینکه تبیین اندیشه‌های سیاسی و دینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل وحدت و بازشناسی نقش ولایت در جمهوری اسلامی ضروری است.

خسروی اذعان داشت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باید بتواند به خوبی و با شکوه و عظمت آرمان‌ها، ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در سطح جامعه بازتاب دهد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول