اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

افتتاح 40 پروژه عمرانی صومعه‌سرا در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح 40 پروژه عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد و 78 میلیون ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 40 پروژه عمرانی صومعه‌سرا در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان و خبرنگاران در محل فرمانداری این شهرستان در آستانه فرارسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: دهه فجر یادآور انقلابی بزرگ در ایران اسلامی در راستای مقابله با دشمنان و دخالت بیگانگان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رشادت و همبستگی ملت و رهبری مقتدرانه امام راحل به یک رویداد بزرگ در جهان اسلام تبدیل شده است، افزود: انقلاب اسلامی امروزه منشأ رویدادهای مهم بصیرتی و اسلامی در جهان است.

فرماندار صومعه‌سرا درباره برنامه‌های فرهنگی و عمرانی این شهرستان در ایام دهه فجر، تصریح کرد: تمام برنامه‌های ستاد دهه فجر صومعه‌سرا با تعامل و نظم خاصی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از افتتاح 40 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه بالغ بر 54 میلیارد و 78 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

حسینعلی‌زاده، افتتاح 350 واحد مسکونی مهر صومعه‌سرا را از جمله پروژه‌های عمرانی مذکور برشمرد و اذعان کرد: این واحدهای مسکونی اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در صومعه‌سرا به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر، ادامه داد: بیش از 22 برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی در سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک صومعه‌سرا در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گفته فرماندار صومعه‌سرا، در دهه فجر امسال بیش از 34 مسجد میزبان برپایی «جشن انقلاب» در این شهرستان است.

وی گلباران مشهد سه شهید دوران انقلاب اسلامی، نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس، نقاشی 34 متری دانش‌آموزان، برگزاری نمایشگاه عکس، خوشنویسی و نقاشی، برپایی محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی را از جمله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ایام دهه فجر در صومعه‌سرا عنوان کرد.

حسینعلی‌زاده از برگزاری مسابقه پرواز بادبادک‌ها به یاد شهدای انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا خبر داد و ابراز کرد: این مسابقه هر ساله با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در زمین ورزشی «کارگران» صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان ساکنان روستایی، برپایی همایش قرآنی دانش‌آموزان، اجرای رژه خودرویی، گلباران مزار شهدا، استقرار ایستگاه‌های صلواتی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در صومعه‌سرا است.

فرماندار صومعه‌سرا حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک اقدام بصیرتی و مهم ملی خواند و تصریح کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن در مناطق تولمات، گوراب‌زرمیخ، ضیابر، طاهرگوراب و بخش مرکزی صومعه‌سرا با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84003/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول