اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

چهره حقیقی انقلاب دهه فجر نشان داده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت:‌ دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیداری امت اسلامی و همچنین خیز آنها علیه نظام استبداد و استکبار با اقتدار و رهبریت صالح و سالم بیش از گذشته نمایان شود.

چهره حقیقی انقلاب دهه فجر نشان داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمود علایی زنگیر ظهر امروز در همایش مسئولان اجرایی و کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر اظهار داشت: ما در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم که باید امسال نیز به رغم شیطنت‌های مختلف استکبار در حوزه اقتصادی و تحریم‌های شکننده به گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمنان بیش از گذشته رسوا شده و ماهیت پلید آنها به نمایش گذاشته شود.

وی از دهه فجر به عنوان یک فرصت طلایی در نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی تمام دلسوزان نظام یاد کرد و گفت: در آخرین سال خدمتگزاری دولت دهم دهه فجر بهترین بهانه است تا دستاوردهای هشت ساله دولت به عموم همشهریان اعم از شهرنشینان و روستانشینان تبیین و تعریف شود تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر جلال و عظمت انقلاب اسلامی و دلسوزی مدبرانه مدیران و کارگزاران را نشان دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی یادآور شد: در دهه فجر امسال باید جشن‌های مردمی در تقارن ایام خوش ربیع‌الاول به گونه‌ای سازماندهی شده و تدارک دیده شود تا خود مردم پای کار آمده و با شکل دادن محافل و مجالس جشن و سرور سال گشت پیروزی انقلاب را گرامی بدارند.

علایی زنگیر خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته و در میانه‌های دهه چهارم به چند توفیق ارزنده در عرصه بین‌المللی و داخلی دست یافته که مهم‌ترین آنها ابلاغ و انتقال پیام اصیل انقلاب اسلامی به ملت‌های آزادیخواه و درد کشیده و همچنین امید‌بخشی به مبارزان با کفر و نظام‌های اهریمنی بوده که این حرکت توفنده ملت ما به همه آنها روحیه‌ای مضاعف داده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را خاطرنشان کرد و بیان داشت:‌ دهیاران، بخشداران و مدیران دلسوز منطقه باید در چند ماه آینده کمر همت ببندند تا شیرینی خدمت بی‌منت به مردم بیش از گذشته شوق و ذوق دهد.

فرماندار شهرستان گرمی خواستار تلاش مسئولان ادارات برای تکمیل پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر شد و افزود:‌ به رغم کمبود اعتبار و موانع مالی نباید مدیریت و پیگیری پروژه‌ها فدای ناامید شدن از کمبود و کسری اعتبارات شود.

علایی زنگیر تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور در چند ماه باقیمانده از دولت سعی خواهد شد ذره‌ای از آرمان دولت خدمتگزار به باد فراموشی سپرده نشود بلکه شایسته‌تر از هر زمان دیگر باید کوشید تا کشورمان در اوج ابهت و عظمت خدمت بی‌منت و تلاش مضاعف قرار گیرد.

کار‌آفرینی بدون توازن توزیع اعتبارات امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش خواستار توجه و تلاش بیشتر مسئولان ادارات این شهرستان برای اشتغالزایی و تولید شد.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی ابراز داشت: در توازن توزیع اعتبارات باید به نحوی کوشید تا به همه مناطق با نگاهی عادلانه و همسو با اهداف توسعه‌ای نگریسته شود وگرنه امکان تحقق وعده اشتغال و کار‌آفرینی میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجلس و دولت بر این است تا با اتخاذ سیاست‌های درست و راهبردی زمینه اشتغال را فراهم آورد اما در این مسیر دستگیری بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از گره‌ها را برطرف کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر سطح همکاری بانک‌های عامل با ادارات ارتقا یابد با ارائه تسهیلات و راه‌اندازی دوباره بسیاری از واحدهای راکد صنعتی و نیمه صنعتی این شهرستان فعال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسوی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان امروز با دقت اوضاع و تحولات کشورمان را رصد می‌کنند تا نتیجه تحریم‌ها را در زندگی، معاش و حرکت مردم ببینند و بهتر آن است که ما بهانه به دست دشمن ندهیم و در داخل کشور بکوشیم برخی ضعف‌ها و نقص‌های خودمان را با تدبیر برطرف کنیم.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول