اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

درمانگاه خدابنده همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افتتاح رسمی درمانگاه خدابنده در دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

درمانگاه خدابنده همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در اجرای عدالت‌محوری دولت خدمتگزار و به منظور بهره‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شهرستان خدابنده از خدمات درمانی مستقیم و رایگان سازمان، درمانگاه سهروردی تامین اجتماعی، همزمان با  ایام‌الله دهه مبارک فجر سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: نیروی انسانی این درمانگاه در قالب آزمون استخدامی در تیر ماه سال‌جاری شرکت و پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه حضوری جذب و آماده کار هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین در زمینه امکانات پزشکی و پیراپزشکی این مرکز درمانی گفت: این مرکز درمانی به صورت درمانگاه سرپایی و در حد عمومی بوده و شامل پزشک عمومی، مامایی، تزریقات و پانسمان و در قسمت پیراپزشکی شامل آزمایشگاه، داروخانه و نوار قلب خواهد بود.

وی همچنین در مورد اعتبار لازم بابت تجهیز لوازم اداری و راه‌اندازی امکانات پزشکی درمانگاه فوق اظهار داشت: بالغ بر 600 میلیون تومان پیش‌بینی شده که تاکنون بیش از 300 میلیون تومان آن هزینه شده و مابقی بابت راه‌اندازی تجهیزات و خرید سایر لوازم از محل بودجه ابلاغی هزینه خواهد شد.

محمدی افزود: همچنین بابت تغییر کاربری این درمانگاه از اداری به درمانی بیش از 130 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه یادآور شد: این درمانگاه در طبقه همکف شعبه تامین اجتماعی این شهرستان مستقر بوده و در فضایی حدود 300 متر مربع خدمات درمانی ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان تصریح کرد: با افتتاح این درمانگاه، بیماران و بیمه‌شدگان اجباری سازمان، خدمات را به صورت کاملاً رایگان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول