اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری یاسوج برای تلافی شکست مقابل ایرانجوان به بوشهر می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای تلافی شکست دور رفت به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رویم و به هیچ وجه محافظه‌کارانه بازی نخواهیم کرد.

شهرداری یاسوج برای تلافی شکست مقابل ایرانجوان به بوشهر می‌رود

جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از برگزاری دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان در دور برگشت‌ها این رقابت‌ها اظهار کرد: در اوایل نیم فصل اول این مسابقات و در هفته‌هایی که تیم ما نتیجه نمی‌گرفت به شما گفته بودم که ما از این وضعیت خارج خواهیم شد و برای همه تیم‌های لیگ یکی دردسرساز خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: در آن برهه تیم ما به دلایل مختلف زیر فشار بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نبود یک مهاجم تمام کننده و همچنین آزاد نشدن بدن بازیکنان در تمرینات بدنسازی اشاره کرد که خود موجب افت تیم ما از نظر روحی و روانی شده بود.

غدیری ادامه داد: مجموعه مدیرتی و از همه مهم‌تر هواداران با کمی صبر و حوصله شاهد نتایج دلخواه تیم به مرور زمان بودند و قطعا این روند در آینده نیز بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از بازی روز یک‌‌شنبه این تیم در مقابل ایرانجوان بوشهر و نحوه رویارویی با این تیم جنوبی سخن به میان آورد و گفت: در این بازی مجید نجاتی، محمد دارابی و اکبر صفری را به همراه نداریم که دو بازیکن به دلیل مصدومیت و یکی دیگر به دلیل سه اخطاره شدن تیم را در این بازی همراهی نمی‌کنند.

وی از نحوه بازی با این تیم گفت و افزود: در این بازی می‌رویم که حریف را از جلو پرس کنیم و بی‌شک محافظه‌کاری در این بازی نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم تلافی سه امتیاز از دست داده مقابل این تیم در یاسوج را بگیریم.

این سرمربی فوتبال با قدردانی از مدیریت این باشگاه به دلیل پرداخت خوب دستمزد بازیکنان گفت: قرار شده که پنج درصد دیگر از قرارداد بازیکنان داده شود و با پرداخت آن در هفته جاری، 50 درصد کل دستمزدهای بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است.

غدیری گفت: یکی از دلایل موفقیت تیم در این فصل و تاکنون آرامشی است که در تیم ما حاصل شده و همه آن را مدیون صداقت مدیرعامل تیم و مجموعه شورای اسلامی شهر یاسوج و شهرداری هستیم.

انتهای پیام/2571/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول