اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

بردخون مقام سوم استان بوشهر در کنکور سراسری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: بردخون مقام سوم استان بوشهر را در کنکور سراسری سال گذشته کسب کرد.

بردخون مقام سوم استان بوشهر در کنکور سراسری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی پور صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: دانش‌آموزان تلاشگر بردخون با یاری جستن از الطاف خداوندی و همراهی والدین و تلاش معلمان سختکوش خود توانستند در کنکور سراسری سال گذشته مقام سوم استان را کسب کنند و افتخاری دیگر بر افتخارات این منطقه بیفزایند.

وی افزود: دانش‌آموزان منطقه با کمترین امکانات و با تکیه بر دانش و آموخته‌های خود بدون اینکه درکلاس کنکوری شرکت کنند با راهنمایی‌های دبیران فعل توانستن را صرف کردند و با صعود 9 پله‌ای جایگاه سوم را در استان از نظر راهیابی به دانشگاه و مراکز آموزش عالی به دست آوردند.

مصلحی‌پور اضافه کرد: این نشان می‌دهد که دانش آموزان بردخون استعدادهای فراوان دارند و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب زمینه پیشرفت و ترقی آنان را فراهم کرد تا ضمن حفظ این مقام ارزشمند به قله‌های بزرگ موفقیت دست پیدا کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون خاطرنشان کرد: جشنواره‌ها و المپیادهای علمی فرصت مناسبی برای ظهور و نبوغ استعدادهای بالقوه دانش آموزان است که بچه‌های ما نیز تاکنون با حداقل امکانات توانسته‌اند به جایگاهی برسند که شاید شهرستان‌ها و مناطق برخوردار از رسیدن به آن بازمانده‌اند.

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش آموزان وجامعه فرهنگیان ومردم ولایت‌مدار بردخون از اقشار مختلف برای حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت درخواست حمایت و مشارکت فعالانه کرد.

انتهای پیام/66003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول