اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی رباط کریم خبر داد

ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای صنوف رباط کریم

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی رباط کریم: گفت: اصناف دارای مجوز این شهرستان از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای صنوف رباط کریم

محمدرضا فهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: مشاغل آزاد از نظر بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای دچار مشکلات بسیاری هستند که خوشبختانه طی سال‌های اخیر با ارائه تسهیلات و اصلاح قوانین مربوطه بخش مهمی از این اشکالات برطرف شده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر افراد شاغل در ادارات دولتی و همچنین کارگران بر اساس قانون تحت پوشش بیمه قرار می‌گرفتند و کارفرمای آنها موظف بود که نیروی کار خود را بیمه کند‏، اما این موضوع در مشاغل آزاد چندان عملیاتی نشده بود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان رباط کریم ادامه داد: به همین دلیل دولت تسهیلات ویژه‌ای را برای بیمه صنوف مختلف ارائه کرد و خوشبختانه با مشارکت خود افراد شاغل بخش مهمی از نیروی کار در صنوف مختلف بیمه شدند.

فهیمی افزود: در همین راستا مجمع امور صنفی شهرستان رباط کریم طرحی را در دستور کار خود قرار داد که بر اساس آن صنوف مختلف فعال در این شهرستان از خدمات بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: این اقدام را طی هفته‌های اخیر با جدیت پیگیری کرده و در رایزنی با شرکت‌های بیمه‌ای توافقات لازم برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به صنوف دارای مجوز این شهرستان انجام شد.

فهیمی تاکید کرد: با طی شدن این مراحل تمام مدیران در واحدهای صنفی شهرستان رباط کریم می‌توانند خود و خانواده خویش را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد شاغل در این واحدها نیز از خدمات فوق بهره‌مند خواهند شد؟ گفت: بر اساس قانون مدیران واحدهای صنفی باید کارکنان خود را بیمه کنند و نظارت‌های ویژه‌ای نیز در این زمینه انجام می‌شود.

فهیمی در پایان گفت: بر اساس طرح جدید مجمع امور صنفی کارکنان واحدهای صنفی نیز از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند خواهند شد و مدیران آن واحد می‌تواند کارکنان خود را نیز به شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات معرفی کند.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول