اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌‌استاندار فارس:

‌2 میلیارد تومان طرح در استان فارس آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: یک‌هزار و 751 میلیارد تومان طرح در سطح این استان آماده بهره‌برداری است.

‌2 میلیارد تومان طرح در استان فارس آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی عصر امروز در شورای اداری استان فارس اظهار داشت: طرح جامعه مدیریت بحران این استان در حال تدوین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس ابراز داشت: این طرح تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی گفت: برای پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌های مختلف اقداماتی را که در این راستا انجام داده‌اند به مدیریت بحران استانداری اعلام کنند.

اردکانی افزود: ممکن است مدیریت بحران استانداری از برخی عملکرد دستگاه‌ها در زیرمجموعه خودشان اطلاع نداشته باشد که با همکاری دستگاه‌ها از این موضوع مطلع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس تصریح کرد: همچنین دستگاه‌ها باید با سرعت امکانات و ظرفیت‌های خود را در این حوزه به اداره کل بحران استانداری اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح جامعه مدیریت بحران با همکاری دانشگاه‌ها طراحی و تدوین می‌شود.

اردکانی در ادامه با اشاره به اینکه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان تاکنون اثری نداشته اضافه کرد: هم‌اینک یک‌هزار و 751 میلیارد تومان طرح در سطح این استان آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: 22 هزار و 160 واحد مسکن مهر، گازرسانی به سه شهر و 28 روستا، بیش از 100 کیلومتر بزرگراه و 200 کیلومتر راه روستایی، از جمله این طرح‌ها است.

اردکانی بیان کرد: سدهای مخزنی و تاخیری، یک واحد ذوب آهن، طرح‌های نیروگاهی و چند پروژه صنعتی و ورزشی از دیگر طرح‌های آماده این استان است.

وی گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها از مسئولان کشوری دعوت شده تا در فرصتی مناسب به بهره‌برداری برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز ابراز داشت: دستگاه‌های مختلف آماده استقبال از مسافران نوروزی در سومین حرم اهل بیت (ع) باشند.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اماکن مختلف گردشگری در ساعاتی مشترک به زائران و مسافران خدمات ارائه دهند.

اردکانی تصریح کرد: در حوزه مقاوم‌سازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و به تمام 15 هزار واحد سهمیه اعتبارات تعلق گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 35 هزار واحد دیگر نیز با پیگیری استاندار فارس آماده دریافت تسهیلات در حوزه مقاوم‌سازی هستند.

اردکانی در پایان با اشاره به اضافه شدن روستاهای دوکوهک و گویم به فضای شهر شیراز گفت: شهرداری باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد و توجه داشته باشد که افرادی که از خدمات شهری استفاده می‌کنند هزینه روستایی پرداخت نکنند.

انتهای پیلم/2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول