اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از تله استیژ پیست اسکی تفرجگاه اندبیل خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از بهره‌برداری تله استیژ پیست اسکی تفرجگاه اندبیل خلخال در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از تله استیژ پیست اسکی تفرجگاه اندبیل خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست مشترک با معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی این تله استیژ در دهه فجر این پیست اسکی به یکی از پررونق‌ترین پیست‌های اسکی در استان و کشور تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام عملیات نصب این تله استیژ 350 میلیون ریال هزینه شده است که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین از افتتاح سالن‌های ورزشی در لرد، شال برندق در دهه فجر امسال خبر داد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست از درخشش تیم‌ها و ورزشکاران خلخالی در عرصه‌های ملی و استانی خبر داد و گفت: شهرستان خلخال جایگاه سوم استان را از لحاظ ورزش در اختیار دارد.

محمدرضا برادران یادآور شد: امسال نیز قهرمان خلخالی با حضور در مسابقات پاراتکواندو جهان مدال طلای این مسابقات را برای استان و کشورمان کسب کرد و افتخار آفرید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با حضور معاونت ورزش و جوانان استان اردبیل در فرمانداری خلخال از زحمات ناصر میر مرسلی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال تقدیر و ایوب طالب‌پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال انتخاب شد.

فرماندار خلخال با اعلام اینکه شهرستان خلخال یکی از قطب‌های مهم ورزش استان است از سرپرست جدید این اداره خواست تا ضمن تعامل با سایر دستگاه‌ها در پیشبرد امور ورزش شهرستان تلاش و جدیت بیشتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام/62008/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول