اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بروجن:

مجتمع بین راهی جهاد بروجن سال 92 بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی شهردار بروجن گفت: فاز نخست پروژه مجتمع بین راهی جهاد بروجن اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتمع بین راهی جهاد بروجن سال 92 بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رامین ریاحی صبح امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان، اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های تعریف شده در سند چشم انداز 20 ساله تلاش داریم مجموعه‌ای از فرصت‌ها را به وجود آوریم، یکی از این فرصت‌های مناسب احداث مجتمع بین راهی جهاد بروجن است.

این مسئول با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع احداث می‎شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته احداث 30 باب فضای تجاری، نمازخانه، فضای سبز، سرویس بهداشتی در این مجتمع در نظر گرفته شده است.

ریاحی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی این مجتمع، افزود: هر باب فضای تجاری دارای 20 متر مربع مساحت است که احداث این فضاها در مرحله تکمیلی قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی شهردار بروجن ادامه داد: این مجتمع در مجاورت هتل چهار ستاره این شهر جانمایی شده، همچنین دانشگاه بروجن نیز در نزدیکی این پروژه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی این مجتمع با توجه به اینکه در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب شهر واقع شده و در مجاورت آن مکان‌های عمومی تعبیه شده، بستر فعالیت تجاری را به خوبی برای واحدهای صنفی فراهم کرده است.

ریاحی تصریح کرد: برهمین اساس چنانچه عرضه کنندگان صنایع دستی مایل به همکاری باشند واحدهای تجاری این مجتمع به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

این مسئول اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل این پروژه را 800 میلیون تومان اعلام و ابراز داشت: تاکنون برای احداث این مجتمع 150 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه اوایل سال آینده بهره‌برداری خواهد شد، متذکر شد: این بازارچه دومین بازارچه شهر بروجن است، برهمین اساس پس از اتمام مراحل اجرایی ساخت این پروژه برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس دهی و نقل و انتقال مردم به این بازارچه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول