اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان:

خواص آماج توطئه‌های دشمن هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید گیلان گفت: خواص هدف و آماج توطئه‌های دشمن هستند.

خواص آماج توطئه‌های دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از  رشت، حسن حبیبی در جلسه شورای مرکزی بسیج اساتید گیلان با حضور مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: امروز دنیا بر مدار جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند.

وی گفت: دشمنان سعی می‌کنند با تبلیغات خود فضای فکری و فرهنگی و سیاسی کشور را مسموم کنند تا هر کس در این فضا تنفس می‌کند فکرش و اصولش مسموم شود.

این استاد دانشگاهی با بیان اینکه پیشرفت کارها و سیاست‌های بین‌المللی دشمنان در جبهه‌های مختلف با تبلیغ، خبرسازی و مفهوم سازی‌های دروغین و تبیین نادرست در حال انجام است، افزود: باید با کیفی‌سازی برنامه‌های رسانه‌ای و تلویزیونی بصیرت اقشار مختلف را که از توصیه‌های مقام معظم رهبری است و نقش مهمی در جنگ روانی دارد بالا ببریم.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان تاثیر رسانه‌ها و هنر در شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی مانند اینترنت، ماهواره و... از سلاح و موشک و بمب اتم بیشتر دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها هر روز فعالیت‌های خود را بر ضد دین و انقلاب با استفاده از این ابزارها گسترش می‌دهند

وی خاطرنشان کرد: خواص هدف و آماج توطئه‌های دشمن هستند زیرا خواص تاثیرگذارند و نفوذ کلمه دارند.

حبیبی با بیان اینکه دشمن در تلاش است دانشگاه را از صراط مستقیم علم و دین و روحیه انقلابی منصرف کند، یادآور شد: طراحان تبلیغاتی نظام سلطه جهانی در صدد هستند که نسل جوان کشور را با آرمان‌های انقلاب، بیگانه و از ریشه خود جدا کنند بنابراین فضای رسانه‌ای به عنوان یک نهاد تاثیر گذار در آحاد جامعه و اساتید دانشگاه نیز فرماندهان جنگ نرم و شخصیت‌های تاثیر گذار در کنار یکدیگر با بهره گیری از علم و دانش و تجربه می‌توانند در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و دسیسه‌های شیطانی آنها نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام/2300/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول