اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره:

فتنه 88 فریاد خواص را می‌طلبید

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: فتنه 88 فریاد خواص را می‌طلبید فریادی که می‌توانست چشم فتنه‌گران و اهل فتنه را کور کند.

فتنه 88 فریاد خواص را می‌طلبید

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد در همایش بصیرت در شبانکاره اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره عاشق ائمه اطهار (ع) بوده و هستند و هرگز اجازه اهانت به مقدسات را نمی‌دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در نبرد با دنیای استکبار با تمام توان و با اتکاء به خداوند، عنایت امام زمان (عج) و با پشتوانه امام (ره)پیروز شد.

وی افزود: در اوایل انقلاب، استکبار که دستش از کشور ایران اسلامی قطع شد و امید و دسترسی به ایران اسلامی نداشت و منافع خود را به خطر دید شروع به توطئه‌چینی نسبت به ایران اسلامی کرد؛ اما حضور مردم و اطاعت از فرامین و رهنمودهای امام راحل باعث خنثی شدن این توطئه‌ها شد و بعد از امام (ره) نیز استکبار ساکت ننشست و سعی بر افزودن مشکلات نسبت به انقلاب اسلامی داشت.

نیک‌نژاد اذعان داشت: دشمن از ساده‌لوحی خواص بی‌بصیرت استفاده کرد و فتنه 88 را به وجود آورد؛ اما دشمنان از دو موضوع غافل ماند یکی ولایت فقیه و دیگری اطاعت مردم از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و مدیریت رهبری فرزانه انقلاب باعث پیروزی امت اسلامی ایران در برابر توطئه دشمن شد.

وی گفت: حماسه 9 دی تأسی از گفتار حکیمانه معمار انقلاب بود که راز دوام استحکام و بقای نهضت اسلامی را در گرو حضور مردم در صحنه‌های انقلاب دانست و این حضور نشان از بیداری و رشد سیاسی آنان در به ثمر رساندن انقلاب و حاکمیت ارزش‌های دینی بود که حماسه 9 دی نقشه فتنه‌گران را در هم شکست.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان داشت: فتنه 88 فریاد خواص را می‌طلبید فریادی که می‌توانست چشم فتنه‌گران و اهل فتنه را کور کند؛ متأسفانه سکوت خواص شکسته نشد ولی بصیرت مردم وفاداری خود را به ولایت فقیه نشان داد و سرانجام یوم‌الله 9 دی خلق شد.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول