اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

خواص باید در صحنه انقلاب همراهی با ولایت را قدر بدانند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: همه خواص در صحنه انقلاب اسلامی باید همراهی با ولایت را قدر بدانند و فاصله از ولایت مطلقه فقیه را خطر عظیمی قلمداد کنند که همواره در کمین آنهاست.

خواص باید در صحنه انقلاب همراهی با ولایت را قدر بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در گرگان اظهار داشت: 9 دی در حقیقت روز تجلی بصیرت، ولایتمداری و اتحاد کلمه مردم شریف ایران حول محور ولایت‎فقیه بر ضد بدخواهان این مملکت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص مهمترین دستاورد حماسه بزرگ 9 دی تصریح کرد: تقویت انسجام عمومی، تقویت هوشیاری ملی، تجلی عمیق بیگانگان برای فرصت‌طلبی در راستای وارد کردن ضربه به نظام اسلامی، تجلی به زباله فرستادن جمع دیگری از سرسپردگان بیگانه که حرمت اسلام، قرآن، محرم، قدس، انقلاب و رهبری را نگه نداشتند است.

موسوی و کروبی در فتنه 88 در دام یک توطئه استکباری قرار گرفتند

فرماندار گرگان متذکر شد: ملت ایران با اتحاد کلمه و حضور به موقع در صحنه، توطئه جدیدی که دشمن سال‎های سال برای آن برنامه‎ریزی کرده بود خنثی کردند.

احمدی در خصوص نقش موسوی و کروبی در فتنه 88 بیان داشت: آنها در دام یک توطئه استکباری قرار گرفته و بازیچه بیگانگان شدند و متاسفانه ضربه‎ای که نباید به انقلاب از ناحیه این افراد زده می‎شد؛ به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ملت ایران به خوبی راهش را ادامه داد و این درس عبرتی برای همه خواص در صحنه انقلاب است که همراهی با ولایت را قدر بدانند و فاصله از ولایت را خطر عظیمی پنداشته که در کمین آنها نشسته است.

قانون فتنه‎گر و غیر فتنه‎گر نمی‎شناسد/ کسانی که حائز شرایط نباشند سلب صلاحیت می‎شوند

فرماندار گرگان در پاسخ به اینکه آیا فتنه‎گران راه برگشت به عرصه سیاسی انتخابات را دارند یا خیر؛ یادآور شد: انتخابات تابع یک شرایط قانونی است که متناسب با قانون شورای نگهبان به موارد رسیدگی می‎شود و این قانون فتنه‎گر و غیر فتنه‎گر نمی‎شناسد.

احمدی افزود: هرکس شرایط قانونی برای حضور در انتخابات را نداشته باشد قطعاً سلب صلاحیت خواهد شد و اجازه ورود به عرصه انتخابات را پیدا نمی‌کند.

وی وظیفه مردم و نخبگان را در قبال توطئه دشمنان؛ حفظ هوشیاری و اطاعت محض از رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: سعادت ما در پیروی از فرامین ولایت است که این مهم برای همه مردم به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول