اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) مطرح کرد

لزوم هوشیاری مردم در برابر بازگشت خواص مردود به صحنه

خبرگزاری فارس: قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خواص ساکت در فتنه را مورد سوء ظن مردم دانست و بر لزوم هوشیاری در برابر بازگشت آنان به صحنه سیاست تاکید کرد.

لزوم هوشیاری مردم در برابر بازگشت خواص مردود به صحنه

حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در حوادث سال 88 عده‌ای از خواص در آزمون ولایت‌مداری مردود شده و دردسرهای بسیاری برای ملت ایران آفریدند، گفت: ملت باید هوشیار باشند که در آینده این خواص با حیله‌های سیاسی دوباره وارد صحنه مدیریت و تصمیم‌گیری در کشور نشوند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در جریان فتنه با فتنه‌گران همراهی کرده و یا در برابر آنان سکوت کرده‌اند، مورد سوء ظن ملت ایران هستند و این ملت برای پیشگیری از وقوع فتنه‌های جدید نباید به خود این افراد و یا دست‌نشانده‌های آنان مجال حضور در صحنه‌های اساسی کشور مانند انتخابات را بدهند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: طرح‌هایی که به نام وحدت ملی مطرح می‌شوند و می‌خواهند جامه تطهیر به تن فتنه‌گران و خواص مردود بپوشانند، باید از سوی مردم شناخته و خنثی شود.

به گفته وی گاهی اینگونه طرح‌ها از سوی کسانی مطرح می‌شود که در نیت خود صداقت دارند اما به درستی نتوانسته‌اند تشخیص دهند که این حرکت‌ها به نفع فتنه‌های جدید و دشمنان است.

9 دی روز پیشی گرفتن مردم از خواص است

رجبی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی ادامه داد: 9 دی از یک سو اظهار وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) است و از سوی دیگر نوعی اعلام وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این روز نشان دادند که هر جا احساس کنند به حضورشان نیاز ویژه‌ای وجود دارد، حاضرند با تمام وجود به صحنه آمده و از کیان نظام اسلامی دفاع کنند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: حماسه 9 دی نشان‌دهنده بالا بودن سطح فرهنگ مردم است تا آنجا که در حوادث سال 88 بسیاری از خواص نتوانستند در مسیر درست حرکت کرده و تشخیص صحیحی از شرایط داشته‌ باشند اما مردم با واکنش خود در این روز بسیاری از خطرات را از کشور دور کردند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز پیشی گرفتن مردم از خواص مردود است خاطرنشان کرد: این روز تا همیشه افتخار بزرگی برای ملت ایران است و نعمتی است که باید شکر آن را به جا آورد.

9 دی انقلاب سوم ملت ایران است

رجبی 9 دی را انقلاب سوم ملت ایران دانست و اظهار داشت: همه ملت ما در این روز به صحنه آمدند تا با توطئه‌های دشمن برای سرنگونی نظام مقابله کنند پس این روز انقلاب دیگری در تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی ابراز داشت: در این روز یک بار دیگر انقلاب از خطر عظیمی که او را تهدید می‌کرد به وسیله بصیرت و فهم سیاسی مردم نجات پیدا کرد و در واقع این حماسه تجدید حیاتی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: دشمنان در این روز مشاهده کردند که آخرین تیری که در ترکش داشته و سالیان دراز برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ بودند با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم به هدف اصابت نکرد و دسیسه‌های آنان سراسر با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در شکل‌گیری این حماسه ادامه داد: بدون شک اگر روشنگری‌ها و سخنرانی‌های هدایت‌گرانه ایشان نبود، این حماسه به ثمر نمی‌نشست و دشمنان به اهداف خود می‌رسیدند.

انتهای پیام/78006/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول