اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

40 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به بسیجیان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت نگارنصر شعبه استان چهارمحال و بختیاری از واگذاری 40 میلیارد ریال وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به متقاضیان بسیجی این استان خبر داد.

40 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به بسیجیان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج مسعودی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این استان، اظهار داشت: به منظور اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح‌هایی که منجر به خودکفایی خانواده‌ها می‌شوند این شرکت از بسیجیان واجد شرایط با ارائه الگو، حمایت تسهیلاتی می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای این استان در بحث پرورش محصولات گلخانه‌ای، افزود: به همین منظور، خانواده‌های روستایی و بسیجی که متقاضی فعالیت در این زمینه هستند می‌توانند با ارائه طرح خود از حمایت‌های شرکت نگار نصر و بسیج سازندگی استان برخوردار شوند.

مسعودی تضمین خرید محصولات تولیدی، تامین نهاده‌های اولیه و تامین سرمایه اولیه را از ابعاد حمایتی این طرح عنوان و اظهار داشت: تولید محصولات گلخانه‌ای در زمینی به مساحت 50 متر مربع زمین تسطیح شده با هزینه کمتر از 25 میلیون ریال به همراه توجیه اقتصادی و سودآوری قابل اجراست.

مدیر شرکت نگارنصر شعبه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 300 متقاضی مشاغل خانگی و طرح‌های خوداشتغالی از تسهیلات 40 میلیارد ریالی این شرکت استفاده کرده‌اند.

مسعودی خاطرنشان کرد: این نسهیلات به متقاضیان فعالیت در رشته‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی اعطا شده و فعالیت در راستای تولیدات فرهنگی هنری، دامداری و دامپروری، پوشاک سنتی و محلی، بسته بندی مواد غذایی و راه اندازی فروشگاه از مصادیق مشاغل مورد حمایت بوده است.

انتهای پیام/68001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول