اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی خبر داد

ایجاد 6 بازارچه خوداشتغالی برای زنان سرپرست خانوار استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی از ایجاد شش بازارچه خوداشتغالی برای زنان سرپرست خانوار استان خبر داد.

ایجاد 6 بازارچه خوداشتغالی برای زنان سرپرست خانوار استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در کارگروه زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از برنامه‌های مهم کمیته امداد است که در این راستا به زودی شش بازارچه خوداشتغالی برای زنان سرپرست خانوار ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد در حوزه خودکفایی است که در این راستا اقدامات و طرح‌های خوبی به اجرا درآمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: خوشبختانه دولت علاوه بر اشتغال به بحث مسکن خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نیز توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا طرح مسکن مهر را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز با بیان اینکه 36 هزار زن سرپرست خانوار در استان وجود دارد گفت: از این تعداد 23 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد و حدود 3 هزار نفر نیز زیر پوشش بهزیستی هستند.

محسن ولیئی با اشاره به اینکه 81 هزار نفر از جمعیت استان مرکزی زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد هستند افزود: سهم اشتغال‌زایی استان مرکزی از تعهدات دولت امسال 46 هزار و 129 فرصت شغلی است که 7 هزار و 308 شغل آن باید توسط کمیته امداد ایجاد شود.

وی تصریح کرد: رویکرد فعالیتی کمیته امداد در دهه چهارم توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد است ایجاد اشتغال برای آن‌ها مهم‌ترین امر در راستای توانمندسازی خانواده‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به ایجاد بازارچه‌های خوداشتغالی گفت: این بازارچه‌ها از محل مصوبات سفر سوم رئیس جمهوری ایجاد می‌شود که برای هر بازارچه 250 متر فضای کارگاهی، 200 متر فضای نمایشگاهی و 10 غرفه فروش ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول