اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 15

بازارچه خوداشتغالی کوثر در جنوب تهران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 15، ‌بازارچه خوداشتغالی کوثر به صورت دائمی در زمینی به مساحت 600 مترمربع راه‌اندازی شد.

بازارچه خوداشتغالی کوثر در جنوب تهران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه 15،‌ بازارچه خوداشتغالی کوثر به صورت دائمی در زمینی به مساحت 600 مترمربع راه‌اندازی شد.

این گزارش حاکی است، این بازارچه با هدف اشتغال بانوان سرپرست خانواری که توانایی مالی مناسبی جهت اجاره مکان برای فروش محصولات خود یا سایر محصولات را ندارند، آغاز به کار کرده و علاوه بر ترویج فرهنگ استقلال بانوان،‌ مانع از دستفروشی می‌شود.

بنابر این گزارش، بازارچه خوداشتغالی کوثر در پایانه خاوران با سازه ثابت در ابعاد 20 در 30 متر احداث شده و دارای 50 غرفه است که به صورت دائمی از ساعت 9 صبح تا 21 شب فعال است.

گفتنی است،‌ بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره امور بانوان شهرداری منطقه و یا معرفی شده از سوی سایر مناطق در بازارچه یاد شده به ارائه خدمات خود شامل پوشاک، ‌لوازم تزئینی، ‌صنایع دستی،‌ کیف و کفش،‌ محصولات غذایی، ‌بهداشتی، ‌آرایشی،‌ ترشیجات، ‌عروسک،‌ بدلیجات و ... می‌پردازند.

بر پایه این گزارش، ‌بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش علاوه بر اشتغال به کار در بازارچه،‌ از تسهیلات رفاهی،‌ خدمات حمایتی – مالی و همچنین برنامه‌های مختلف اداره امور بانوان نظیر شرکت در اردوها و مناسبت‌های خاص نیز برخوردار شده و همچنین پس از سه ماه اشتغال در بازارچه،‌ بیمه تکمیلی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول