اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد عنبرآباد خبر داد

پرداخت 790 وام خوداشتغالی به مددجویان عنبرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان عنبرآباد گفت: 790 مورد وام خوداشتغالی زودبازده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 790 وام خوداشتغالی به مددجویان عنبرآباد

ناصر امیرمحمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: 790 مورد وام خود اشتغالی زودبازده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این وام‌ها با اعتبار بیش از 240 میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: این وام‌ها برای طرح‌های دامداری، مغازه‌داری، باغ‌داری، نانوایی، گلدوزی، خیاطی و ... پرداخت شده است.

امیرمحمودی تصریح کرد: این طرح‌ها با نظارت صددرصد اجرایی شدند، تا با این اقدامات گوشه‌ای از مشکلات مددجویان برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: خدمات فرهنگی شامل کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان برگزاری کلاس‌های تابستانی، اردو‌های آموزشی و تربیتی و خدمات مشاوره‌ای با هزینه‌ای بیش از 107 میلیون تومان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنبرآباد با بیان اینکه جمع‌آوری زکات خرما تا مهر ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: سال گذشته از صندوق‌های صدقات و زکات محصولات کشاورزی در این شهرستان بیش از 180 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول