اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت تاکید کرد

مناسب‌سازی محیط برای استفاده معلولان در پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: محیط موجود در شهر و مدارس باید مورد مناسب‌سازی قرار گیرند تا معلولان نیز بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.

مناسب‌سازی محیط برای استفاده معلولان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت، جبار طالبی ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزشی دانش‌آموزان استثنایی پلدشت، اظهار داشت: باید شرایط برای استفاده هر چه بیشتر معلولان از امکانات موجود در جامعه فراهم شود.

وی با تاکید بر مناسب‌سازی محیط برای استفاده بیشتر معلولان از امکانات، تصریح کرد: باید شرایط لازم در این زمینه برای معلولان فراهم شود.

طالبی با بیان اینکه در این زمینه با شهرداری پلدشت نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است، افزود: بر این اساس مقرر شده شهرداری نیز در احداث معابر این موضوع را مدنظر قرار دهد.

در ادامه این بازدید مدیر آموزش و پرورش پلدشت گفت: در مرکز آموزشی دانش‌آموزان استثنایی پلدشت شش معلم مشغول تدریس هستند.

اسدالله شجاعی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان این مدرسه، بیان داشت: 17 دانش‌آموز از شهر و روستاهای شهرستان پلدشت که ناشنوا و ناتوان ذهنی هستند در مقطع ابتدایی در این مدرسه مشغول فراگیری علم هستند.

شجاعی با اشاره به ارائه امکانات برای این دانش‌آموزان، متذکر شد: ارائه سرویس رایگان و آموزش رایگان برای این دانش‌آموزان از جمله امکاناتی است که برای دانش‌آموزان این مدرسه ایجاد شده است.

وی با تاکید بر واگذاری اعتبارات بیشتر در این زمینه، اذعان داشت: برای حمایت بیشتر از این دانش‌آموزان نیازمند واگذاری اعتبارات بیشتر به این حوزه هستیم.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول