اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک فرماندار قم با مدیرکل بهزیستی استان مطرح شد

تمرکز بر پیگیری مشکلات معلولان / قانون حمایت از معلولان اجرایی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قم تمرکز در پیگیری مشکلات جامعه معلولان را مورد تاکید قرار داد و بر اجرایی شدن قانون حمایت از معلولان تاکید کرد.

تمرکز بر پیگیری مشکلات معلولان / قانون حمایت از معلولان اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی کوشا امروز در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران تشکل‌های غیر دولتی حمایت از معلولان تاکید کرد: مسئولان باید حمایت از جامعه معلولان را یک وظیفه مهم و اساسی برای خود قلمداد کرده و نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی برای حل مشکلات جامعه معلولان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید حمایت از جامعه معلولان به صورت متمرکز و با برنامه‌ریزی دنبال شود تا بتوان باری از دوش این قشر برداشت.

فرماندار قم با اشاره به تشکیل انجمن‌ها و تشکل‌هایی در راستای حمایت از جامعه معلولان یادآور شد: باید این تشکل‌ها حمایت شده تا بتوانند در عرصه حمایت از معلولان و پیگیری مشکلات آنها یاری‌رسان سازمان بهزیستی باشند.

وی ضرورت راه‌اندازی کارگروه تخصصی ویژه پیگیری مسائل و مشکلات معلولان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این کارگروه مسائل پیش روی معلولان مورد بررسی قرار گرفته و با انجام کار کارشناسی در راه حل این مسائل و مشکلات گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

 

مناسب‌سازی معابر همچنان مورد بی‌توجهی دستگاه‌ها

ابراهیم حاجی مظفری مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در دولت‌های نهم و دهم به امور معلولان توجه بی‌سابقه‌ای شده است، گفت: البته همچنان بخش اعظمی از مشکلات جامعه معلولان پا بر جاست و اگر قانون حمایت از معلولان از سوی دستگاه‌های اجرایی به صورت کامل اجرایی شود ما شاهد حل این مشکلات خواهیم بود.

وی یکی از مشکلات موجود معلولان را عدم مناسب‌سازی معابر دانست و گفت: امیدواریم که ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های خدماتی نسبت به این مسئله اهتمام و توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول