اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی سوادکوه

مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران از برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران در سوادکوه خبر داد.

مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران برگزار شد

رمضان صالح‌نژاد در حاشیه مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران که در سالن صالح زیراب برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران در بین زنان و مردان و در دو رشته sh1 و sh2 برگزار شده است.

مدیر برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران از حضور معلولان بهزیستی شهرستان‌های مازندران خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری اداره کل بهزیستی استان مازندران و شهرستان سوادکوه در روزهای 10 و 11 دی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات sh1 مربوط به معلولان دارای معلولیت در پا بوده است که در بخش مردان وحید وطنی با 89 امتیاز از سوادکوه به رتبه اول و حسن قنبری با 69 امتیاز به رتبه دوم و کوروش متانی از سوادکوه با 68 امتیاز به رتبه سوم دست یافتند.

صالح‌نژاد از برگزاری مسابقات sh2 مربوط به معلولان دارای معلولیت در دست در بین مردان اشاره و یادآور شد: احمد امیری با 111 امتیاز از سوادکوه، هادی عابدی با 102 امتیاز از سوادکوه و حامد محمودی با 97 امتیاز از نکلاء به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مدیر برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی معلولان مازندران به برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی در بخش بانوان خبر داد و یادآور شد: در بخش sh1 بانوان زهرا رمضان‌پور با 195 امتیاز به رتبه اول، شهربانو صالحی از ساری با 90 امتیاز و اعظم رضایی از ساری با 89 امتیاز به رتبه سوم دست یافتند.

وی از برگزاری مسابقات sh2 بانوان خبر داد و یادآور شد: عالیه محمودی با 113 امتیاز از ساری به رتبه اول و فاطمه خلیل‌پور از سوادکوه با 97 امتیاز به رتبه دوم دست یافتند.

صالح‌نژاد با اشاره به حضور حدود 50 نفر از معلولان در این مسابقات خواستار همراهی و همکاری بیشتر ادارات بهزیستی برای ورزش معلولان به منظور ارتقای انگیزه آنان شد.

انتهای پیام/86015/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول