اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

احداث 17 مجتمع خدماتی بین‌راهی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: 17 مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در آذربایجان‌غربی در حال احداث است.

احداث 17 مجتمع خدماتی بین‌راهی در آذربایجان‌غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای تردد و رفت و آمد، سالانه صدها هزار وسیله نقلیه و چند میلیون مسافر داخلی و گردشگر خارجی در مسیر راه‌های اصلی و مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

وی با اشاره به احداث استراحتگاه، مجتمع‌های پذیرایی و رفاهی استاندارد و لوکس بین‌راهی، تصریح کرد: این اقدامات به منظور ارائه متمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران وسایل نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آن‌ها انجام گرفته است.

طالبی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این راستا افزود: از سال گذشته تاکنون نسبت به آغاز عملیات احداث 9 باب مجتمع خدماتی و رفاهی و صدور موافقت اصولی برای ساخت 17 باب از این مجتمع‌ها اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا روند رو به رشدی را در مقایسه با سال‌های گذشته داریم به طوری که علاوه بر این 9 باب مجتمع نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی اختصاص بیش از 60 درصد از مجموع یک هزار دستگاه اتوبوس مسافربری فعال در آذربایجان‌غربی به اتوبوس‌های ویژه را از دیگر افتخارات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: این اقدام گامی مهم در تکریم ارباب رجوع، افزایش اعتماد عمومی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و کیفی‌سازی خدمات در این بخش محسوب می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این امر نیز از دید مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پنهان نمانده و در بسیاری موارد از الگو بودن استان در زمینه زیرپوشش قرار دادن تمام مسیرهای برون استانی و بخش اعظمی از مسیرهای درون استانی به اتوبوس‌های ویژه یاد می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول