اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد خبر داد

آغاز عملیات احداث 8 مجتمع بین راهی در محورهای استان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آغاز عملیات احداث هشت مجتمع بین راهی در محورهای شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، ابرکوه، طبس و سه‌راهی نصرآباد خبر داد.

آغاز عملیات احداث 8 مجتمع بین راهی در محورهای استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، بهرام رضایی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع بین‌راهی عقدای 2 که با حضور نماینده مردم اردکان و مسئولان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در راستای مصوبه دور اول سفر ریاست جمهوری، اجرای 10 مجتمع رفاهی بین راهی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اضافه کرد: با توجه به اینکه استان یزد مرکز جغرافیایی کشور محسوب می‌شود و سالانه گردشگران زیادی در مسیر جنوب به شمال و شرق به غرب از این استان عبور می‌کنند، 10 مجتمع بین‌راهی به منظور ارائه خدمات شایسته به گردشگران و هموطنان عزیز در محورهای مختلف استان یزد احداث می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع 10 مجتمع بین‌راهی پیش‌بینی شده، عملیات احداث هشت مجتمع رفاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

رضایی تصریح کرد: سه مجتمع از مجموع هشت مجتمعی که در حال احداث است، در حوزه شهرستان اردکان قرار دارد که امروز شاهد کلنگ زنی مجتمع بین‌راهی عقدای 2 بودیم.

وی خاطرنشان کرد:همچنین مجتمع بین‌راهی عقدای یک که در محور اردکان - نایین قرار دارد در حال حاضر به صورت موقت راه‌اندازی شده و کار تکمیل آن ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: پروژه مجتمع بین‌راهی ساغند نیز با توجه قرار داشتن منطقه ساغند در مسیر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با پیشرفت 85 درصدی در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رضایی گفت: پروژه مجتمع‌های بین‌راهی کمربندی میبد، آتنای مهریز،امام ابرکوه، سه‌راهی نصرآباد و مسجد شکر طبس نیز آغاز شده و امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار امیدواری کرد: احداث این مجتمع‌های بین‌راهی نقش موثری در ایجاد آسایش و رفاه برای گردشگران داخلی و خارجی و افزایش رونق گردشگری در استان یزد داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول