اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی خبر داد

وجود 16 مجتمع بین‌راهی در محورهای خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی از وجود تعداد 16 مجتمع رفاهی و تفریحی بین‌راهی در محورها و راه‌های شریانی این استان خبر داد.

وجود 16 مجتمع بین‌راهی در محورهای خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مجتمع خدمات‌رسانی بین‌راهی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد 16 مجتمع رفاهی و تفریحی بینِ‌راهی در محورهای این استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد مجتمع بین‌راهی چهار مجتمع در حال ساخت و ساز است که تا پایان سال مالی جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تمامی سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد این مجتمع‌های بین‌راهی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و البته دولت نیز برای حمایت از آنها تسهیلاتی را در نظر می‌گیرد.

نصری با بیان اینکه مجتمع رفاهی تفریحی بین‌راهی طلوع در محور درح به پایانه مرزی ماهیرود شهرستان سربیشه قرار دارد، افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 2 هکتار ساخته می‌شود.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون برای ایجاد این مجتمع بین‌راهی توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که بومی منطقه درح سربیشه است نیز مبلغ 350 میلیون تومان در قالب فاز یک هزینه شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی ادامه داد: به منظور توسعه و تکمیل فاز دو سه مجتمع رفاهی و تفریحی بین‌راهی طلوع نیز مبلغ 300 میلیون تومان منابع بانکی در نظر گرفته شده که هنوز تاکنون این مهم توسط بانک عامل محقق نشده است.

نصری یادآور شد: هم‌اکنون فضاهایی از قبیل نمازخانه، رستوران، استراحتگاه رانندگان و سرویس‌های بهداشتی در این مجتمع احداث شده است.

وی ضمن تشکر از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور ایجاد نمازخانه در این مجتمع افزود: روزانه بیش از 150 تریلر از این مسیر عبور کرده و در این مجتمع نیز توقف می‌کنند که تکمیل و تأمین زیرساخت‌های این مجتمع می‌تواند خدمات گسترده‌تری به مسافران، رانندگان و حتی عموم مردم ارائه کند.

انتهای پیام/69005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول