اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 ماه آینده با اعتبار 11 میلیارد تومان

بزرگترین مجتمع بین‌راهی کشور در مهریز بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مجتمع بین‌راهی آتنای مهریز، بزرگترین مجتمع بین راهی کشور با 16 سوئیت اقامتی، خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگترین مجتمع بین‌راهی کشور در مهریز بهره‌برداری می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مدیر مجتمع بین‌راهی آتنای مهریز در بازدید استاندار یزد، نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری یزد، فرماندار مهریز و جمعی از معاونان استاندار یزد از تکمیل این مجتمع بین‌راهی تا خردادماه سال آینده خبر داد.

انتظاری، مهم‌ترین مشکل تاخیر در اجرای این طرح را عدم صدور مجوز چاه برای تامین آب مجتمع عنوان کرد و گفت: بزرگترین مجتمع بین‌راهی کشور در استان کویری یزد نیازمند فضای سبزی وسیع است که مسافران بین‌راهی به این مجتمع جذب شوند.

وی از اشتغال 250 نفری به صورت مستقیم در این مجتمع خبر داد و افزود: این مجتمع دارای بخش‌های مختلفی است که با تکمیل آن، 250 نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.

محمدرضا فلاح‌زاد،ه استاندار یزد نیز در این بازدید دستور پیگیری تامین صدور مجوز حفر چاه از طریق وزیر نیرو را داد و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

به گزارش فارس، کلنگ احداث بزرگترین مجتمع بین‌راهی کشور در مهریز، دی‌ماه سال 1387 در زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع و زیربنای 10 هزار مترمربع به زمین زده شد و قرار بود این مجتمع با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال به مدت دو سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول