اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی قزوین خبر داد

توسعه ورزش بانوان در زندان مرکزی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس زندان مرکزی قزوین از توسعه ورزش‌های بانوان در بند نسوان این زندان خبر داد و گفت: کلاس‌های مختلف ورزشی با حضور مربیان برگزار می‌شود.

توسعه ورزش بانوان در زندان مرکزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، عباس رمضانی اظهار داشت: با توافق و همکاری اداره‌کل تربیت‌بدنی این استان و استقبال پرشور مددجویان زن، مربی برای آموزش‌های ورزشی در بند نسوان حضور می‌یابد.

رئیس زندان مرکزی قزوین افزود: تربیت‌بدنی در کاهش ناسازگاری‌های فردی و اجتماعی و کاهش فشارهای روانی مؤثر است و جزو لاینفکی از برنامه‌های تربیتی محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: از آنجایی که عدم ارتکاب مجدد جرم نیازمند اراده راسخ و عزمی نیرومند است، لذا تربیت‌بدنی به شکوفایی و تکوین استعدادهای مطلوب کمک می‌کند.

وی ادامه داد: فردی که با انجام فعالیت‌های ورزشی توانسته است جسمی قدرتمند داشته باشد یقیناً قدرت جسمانی در حالات روحی و روانی او تأثیر گذاشته و زمینه‌ تقویت اراده و پشتکار را برای او به ارمغان می‌آورد و صاحبان اراده‌های قوی هیچگاه مرتکب کجروی‌های اجتماعی نمی‌شوند.

رمضانی بیان داشت: ورزش بانوان در توسعه و تحکیم روابط زیربنایی و بنیادی خانواده تأثیرگذار است و در ساختار جامعه نیز اثرات قابل توجهی بر جای می‌گذارد.

رئیس زندان مرکزی قزوین یادآور شد: باید شرایطی در زندان به وجود آید تا فرد خاطی بتواند به سوی باورها و استعدادهای سازنده خود هدایت شود.

وی کاهش اضطراب، احساس اعتماد به نفس، تقویت اراده، افزایش دقت عمل، بهبود عکس‌العمل فکری، ارتقای قدرت خلاقیت، احساس آرامش و راحتی، مقاوم شدن در برابر فشارهای روانی و قدرت کنار آمدن با مسائل به طور کلی تقویت قوای ذهنی را از نتایج ارزنده ورزش دانست.

گفتنی است کلاس‌های ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی و بدنسازی هفته‌ای دو روز با حضور مربی ورزشی در بند نسوان زندان مرکزی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول