اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

جرم 25 درصد زندانیان بوشهر مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: در 10 ماه امسال، یک‌هزار و 365 نفر به جرم مواد مخدر وارد زندان شده‌اند که 25 درصد زندانیان را به خود اختصاص داده است.

جرم 25 درصد زندانیان بوشهر مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا حیدری ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه تعداد زندانیان مواد مخدر استان اکنون 917 نفر است، گفت: این تعداد زندانی 36 درصد زندانیان استان را تشکیل می‌دهند که از این تعداد 900 نفرشان مرد هستند.

وی  با تاکید بر اینکه زندانیان مواد مخدر به لحاظ پر خطر بودن آنان باید از سایر زندانیان تفکیک شوند، گفت: یکسری بیماری‌ها همراه زندانیان مواد مخدر است که ضمن بدآموزی برای سایر زندانیان برای آنان پر خطر است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی برای زندانیان اجراء می‌شود، گفت: اکنون 5 هکتار زمین برای ایجاد اردوگاه زندانیان مواد مخدر پیش بینی شده است که با تامین اعتبار لازم‌ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حیدری اعتبار مورد نیاز این طرح را یک میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح و انتقال زندانیان مواد مخدر به اردوگاه ضمن کاهش آسیب در زندان‌ها مشکلات فضایی زندان‌ها مرتفع خواهد شد.

وی از استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست از زندان‌های استان بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول